Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:26:25 GMT

نساجی - ذوب آهن/ گاندوها به دنبال دبل پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۷۶۹

نساجی - ذوب آهن/ گاندوها به دنبال دبل پیروزی

سبز پوشان اصفهانی که خطر سقوط را احساس می کردند در دیدار گذشته خود مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدند و برای رهایی از منطقه سقوط به 3 امتیاز این دیدار احتیاج دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه _ ۲۵ مرداد ماه _ تیم نساجی مازندران در چهارچوب هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است. ذوبی ها در ورزشگاه شهید وطنی از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه باید به مصاف نساجی مازندران بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی در رده ۸ جدول قرار دارد و پس از شروع دوباره لیگ نتایج خوبی را کسب کرده است. نساجی توانست هفته گذشته در ورزشگاه نقش جهان سپاهان اصفهان را با خوش شانسی شکست دهد، نساجی با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان ۳۶ امتیازی شد.

محمود فکری و بازیکنانش به دنبال پیروزی هستند و این بار پس از سپاهان سعی دارند ذوب آهن یکی دیگر از تیم‌های اصفهان را شکست دهند، آن‌ها در تلاش هستند که با برد در این بازی تیم خود را به جایگاه هفتم برسانند.
از سوی دیگر سبز پوشان اصفهان به دنبال دومین برد پیاپی هستند و سعی دارندجایگاه خودشان را در جدول رده بندی بهبود بخشند. ذوب آهن اکنون با ۲۹ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد، سبزپوشان اصفهانی با پیروزی در این بازی می‌توانند فاصله خود را از تیم‌های آخر جدول زیاد کرده و از منطقه سقوط بیرون بیایند.

شاگردان لوکابوناچیچ در بازی گذشته خود توانستند پرسپولیسی را که لیگ امسال را با قهرمانی پشت سر گذاشته بود را شکست دهند و خود را از انتهای جدول بالا بکشند. سبز پوشان به دنبال دومین برد پیاپی خود هستند. به گفته کادر فنی تیم ذوب آهن تا کنون آن‌ها امتیازات زیادی را به دلیل داوری ضعیف از دست داده اند.

کد خبر 438855

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندارن لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان