Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@02:31:22 GMT

پرتقاضاترین نمادهای بورسی در 25 مرداد 99

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۹۶۱

پرتقاضاترین نمادهای بورسی در 25 مرداد 99

به گزارش افکارنیوز،

امروز شنبه ۲۵ مرداد، شاخص کل بورس در شروع معاملات با اُفت ۴۶ هزار واحدی رو به رو بود.

اخبار اقتصادی- بازار در ادامه روند پرعرضه هفته گذشته امروز نیز با افزایش عرضه‌ها آغاز به کار کرده است.

محصولات شیمیایی نیز امروز پر عرضه داد و ستد می‌شوند. پترول، شگوی، فارس، پارسان، شلر، ٬نوری، شاراک، وپترو و شکلر از جمله نماد‌های منفی گروه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شصدف با افزایش تقاضا همراه است. شلعاب، شپاکسا و ساینا متعادل اند.

در گروه بانکی شاهد افزایش عرضه هستیم. صف خرید نماد وپارس بطور کامل عرضه شد و حجمی بیش از ۲۵۱ میلیون سهم را در این نماد شاهد هستیم. وپاسار در محدوده صفر تابلو ۱۳۰۰ تومان با نوسانات مثبت همراه است.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد با افت بیش از ۴ درصد در بالاتر از سطح ۱۸۰۰ تومان قرار گرفت. فملی در قیمت ۲۹۳۳ تومان صف فروش دارد. ذوب در پایین تر از قیمت ۹۰۰ تومان صف فروش را تجربه می کند.همچنین  ذوب، فخوز، وسدید، هرمز، کویر، کاوه، فلوله، فسرب، فولای، فروی و فزرین با افت قیمت معامله می‌شوند.فرآور، فپنتا، فنورد و فاهواز افزایش تقاضا را تجربه می‌کنند.ارفع، فولاژ و فسدید متعادل داد و ستد می‌شوند.

خودرویی‌ها هم در اکثر نماد‌ها با افت قیمت معامله می‌شوند. خودرو، خگستر، خمحرکه، خپارس، خزامیا، ختوقا، خبهمن، ورنا، خریخت، خمهر، خاهن، ختور، خوساز، خنصیر و خمحور با فشار عرضه همراه اند. خعمرا نماد مورد توجه گروه است.

در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۵۳ هزار و ۳۱۹ واحدی (۲.۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۹۲۲ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۱۶ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۶۹ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۲۱ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۷۸۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نماد‌های وغدیر، فولاد و فملی در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بورس شاخص کل بورس خودرو نقدینگی بورس بازار سرمایه بازار بورس شاخص کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر: 1229614 برچسب‌ها قیمت خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند