Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:28:20 GMT

خیرین زنجانی به پویش ایران همدل بپیوندند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۹۹۹

خیرین زنجانی به پویش ایران همدل بپیوندند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نعمت ملکی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مردم نیکوکار زنجان از عید قربان تا غدیر بیش از ۲ میلیارد ریال کمک غیر نقدی شامل بسته‌های مواد غذایی، پوشاک و اقلام جهیزیه و ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جهت اهدا به نیازمندان به این اداره‌کل اهدا کردند، افزود: مرحله دوم پویش ایران همدل از عید غدیر تا پایان ماه صفر با شعار «کرامت علوی، شور حسینی» در سراسر کشور از جمله استان زنجان درحال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نعمت ملکی با اشاره به اینکه در دهه ولایت، شیرخوارگاه، مراکز و مجتمعات دولتی بهزیستی سراسر استان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وحفظ فاصله اجتماعی نذورات، گوشت‌های قربانی و کمک‌های مردمی و... را دریافت کردند ، تصریح کرد: در عید قربان مقدار ۱ هزار و ۲۴۱ کیلوگرم گوشت ذبح شده و ۱ هزار و ۷۴ کیلوگرم هم دام زنده جمع آوری شده بود که این تعداد در بین بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان توزیع شد.

او افزود: به همت خیرین و مردم  استان سایر بسته‌های غذایی با ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال جمع آوری شده است که بین افراد تحت پوشش حائز شرایط توزیع شد.

ملکی یادآور شد: خیرین دیار کریمان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور ارائه کنند تا در اختیار خانوار‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد و یا کمک‌های خود را به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ یا # ۹* ۷* ۷۳۳* بخش نیکوکاری نرم افزار‌های آپ و سکه پرداخت کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش ایران همدل بهزیستی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند