Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:15:11 GMT

سهم ۸۳ درصدی غیرتهرانی‌ها از فروش طرح تابستانه کتاب

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۳۲۰

سهم ۸۳ درصدی غیرتهرانی‌ها از فروش طرح تابستانه کتاب

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران گفت: ۸۳درصد از کل فروش طرح تابستانه کتاب ۹۹ متعلق به استان‌های غیر از تهران است.

به گزارش ایمنا، رجبعلی سالاریان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران گفت: با سپری‌شدن یک‌هفته از آغاز طرح تابستانه‌کتاب، ۲۵۰ هزار و ۱۵۷ نسخه کتاب به مبلغ ۹ میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۶۸۶ تومان به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این‌طرح، تاکنون استان تهران ۱۷ درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده و استان‌های اصفهان، خراسان‌رضوی و فارس هر کدام به ترتیب، ۱۱، ۱۰ و ۷ درصد کل فروش در طرح تابستانه‌کتاب را از آن خود کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه خانه‌کتاب و ادبیات ایران در ادامه گفت: تنها ۱۵ درصد از تعداد کتاب‌های به فروش‌رفته در چهاردهمین دوره یارانه حمایتی از کتابفروشان از سوی ۱۱۹ کتابفروش تهرانی عضو طرح تابستانه کتاب به فروش رفته است. کتابفروشی‌های این استان توانسته‌اند ۳۷ هزار و ۵۴ نسخه کتاب به مبلغ یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون و۴۳۷ هزار و ۲۴۳ تومان در بازه زمانی یک هفته از اجرای این طرح بفروشند.

سالاریان با بیان اینکه ۸۵ کتابفروش فعال استان اصفهان نیز توانسته‌اند در این دوره از طرح تابستانه، ۱۰ درصد از ۲۵۰ هزار نسخه کتاب به فروش رفته را به خود اختصاص دهند، گفت: این‌استان با ۸۵ کتابفروشی سهم ۱۱ درصدی کتابفروشی‌های عضو طرح را به نام خود ثبت کرده است.

وی درباره مشارکت کتابفروشی‌های استان خراسان‌رضوی در طرح تابستانه کتاب گفت: ۲۷ هزار و ۳۳۰ نسخه کتاب به مبلغ ۹۴۳ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۶۴۸ تومان از سوی ۸۰ کتابفروشی در اختیار خریداران کتاب قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: علاقه‌مندان و خریداران کتاب تا ۳۰ مرداد فرصت دارند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب که اطلاعات و فهرست آنها به تفکیک هر استان در سایت tarh.ketab.ir ثبت شده، کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

کد خبر 438872

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كتاب و كتاب خواني کتاب طرح تابستانه کتاب خانه کتاب ایران بازار کتاب اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانه کتاب و ادبیات ایران طرح تابستانه کتاب مدیر روابط عمومی نسخه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم رکورد فروش را شکست

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. نکته حائز اهمیت این گروه این بود که سرانجام ترمز رشد فروش غنوش در فروردین ماه کشیده شد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izx

دیگر خبرها

  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • جم رکورد فروش را شکست
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری