Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:16:38 GMT

شرایط کرونا در پاییز و زمستان سخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۴۵۵

شرایط کرونا در پاییز و زمستان سخت می‌شود

دکتر محمودرضا مرادی روز شنبه در ستاد مقابله با کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: برهمین اساس نقشه راه پاییز و زمستان توسط دانشگاه تدوین شده و تمام پیش بینی های لازم در خصوص امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با بیماری در این شرایط صورت گرفته است.
وی افزود: مقابله با بیماری کرونا تاکنون به خوبی در استان مدیریت شده است که این امر با همدلی، همراهی و همکاری مسوولان استانی و مردم فهیم استان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: در این مدت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان داشته اند و از این پس نیز مهار کووید ۱۹ تنها با همراهی و همکاری مردم امکان پذیر است.
مرادی ادامه داد: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ در استان می شود و از مردم می خواهیم همچنان دستورالعمل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک را رعایت نمایند.
وی تاکید کرد: با توجه به ویژگی های اپیدمیولوژیک بیماری و همزمانی آن با شیوع آنفاوانزا فصلی در پاییز و زمستان پیش بینی می گردد شرایط دشواری در نظام سلامت کشور و به تبع آن کرمانشاه داشته باشیم.
رییس دانشگاه علدم پزشکی همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مطب ها تاکید کرد و گفت: با جدیت بر روند فعالیت مطب ها و مراکز درمانی نظارت و با متخلفان برخورد می شود.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۳ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب،‌ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر رسید.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا علائم کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا علائم کرونا کرونا ویروس کرونا علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب

«رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» عنوان سه کتاب جدید سوره مهر در حوزه نمایشنامه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

«رازی بین من و تو»، به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی «علی»، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود. ...

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود. ...

خاطرات شنیدنی یک نفوذی

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان 300 نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان 500 نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان 500 نسخه در بازار کتاب موجود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا