Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک راننده کامیون با انتشار تصویری از کامیونی که از افغانستان وارد کشور شده است، خطاب به وزیر نفت نوشت: مدیون هستید اگر فکر کنید کامیون کشنده فرسوده داخل تصویر که در هر صد کیلومتر 37 لیتر مصرف سوخت دارد و یک باک سوخت با همین ظرفیت هم آن طرفش نصب است و در یکی از جایگاه‌های سوخت لب مرز افغانستان دارد سوخت‌گیری می‌کند برای حمل گازوییل به کشورمان آمده است نه حمل بار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته جهت اطلاع چند دستگاه دیگر هم از این کامیون‌ها در صف بارگیری بودند اما ترسیدم  شما ناراحت شوید، عکس نگرفتم.

راننده دیگری نیز عنوان کرد: آن باک به‌ظاهر کوچک پشت اتاق کامیون و بسته شده روی گیربکس یادتان نرود.

یک راننده دیگر نیز نوشت: من همین سرویس  تایباد بودم  تعداد زیادی کامیون با همین نوع باک  دیدیم که ایرانی هم نبودند. چرا کسی جلو دار این نوع کامیون‌ها نیست و بعد سهمیه سوخت کامیونداران ایرانی را به بهانه قاچاق سوخت کم می کنند؟

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قاچاق سوخت سهمیه گازوئیل قاچاق گازوئیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان