Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت خانه‌های عالم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این استان در زمینه خانه‌های عالم که روحانی با خانواده مستقر می‌باشد وضعیت خوبی دارد.

وی اظهار کرد: وجود روحانی در خانه عالم باعث آبادانی در روستاها می‌شود و مشکل اساسی ما این است که در خانه‌های عالمی است که روحانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه چند خانه عالم در دست ساخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است، گفت: خانه‌های عالم در استان ساماندهی می‌شود.

احمدی تاکید کرد: رویکرد ما در ایجاد خانه‌های عالم مردمی سازی است و مردم درست کنند و پای کار باشند و در بحث تعمیر و تجهیز آن کمک کنند.

وی گفت: ۶ خانه عالم توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان ساخته شده و تبلیغات اسلامی استان هم تجهیز کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه اعتبارات عمرانی تبلیغات اسلامی استان زنجان زیاد نیست، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ خانه عالم در زنجان وجود دارد.

احمدی یاد آورشد: اولویت احداث خانه عالم با روستاهایی است که بالای ۲۰۰ خانوار جمعیت دارند و در این میان احداث خانه عالم در روستاها بر اساس اولویت بوده و باید در خانه عالم روحانی هم مستقر باشد.

کد خبر 4998629

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید احمدی خانه عالم تبلیغات اسلامی زنجان ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه تبلیغات اسلامی استان اسلامی استان زنجان خانه های عالم خانه عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر