Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@06:42:12 GMT

تبریک پادشاه بحرین به ولیعهد ابوظبی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۹۸۶

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین "بنا"، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه این کشور در گفتگوی تلفنی با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی مدعی شد: این اقدام به "پیشبرد و تحکیم تلاش ها برای برقراری صلح و گشایش چشم اندازهای ثبات در خاورمیانه" کمک خواهد کرد و در راستای آرمان های ملت منطقه در برقراری امنیت، پیشرفت و شکوفایی خواهد بود!

آل خلیفه توافق سه جانبه میان امارات و رژیم صهیونیستی و آمریکا را ستود و گفت، به یمن این توافق تصمیم رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح الحاق متوقف شد که یک "دستاورد دیپلماتیک تاریخی" بوده و راه کار تشکیل دو کشوری و فرصت های صلح میان دو طرف فلسطین و رژیم صهیونیستی را "حفظ" می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در توییتی از دستیابی به توافق صلح تاریخی میان رژیم صهیونیستی و امارات تحت نظارت آمریکا خبر داد و نوشت، نماینده های دو طرف طی هفته های آینده برای امضای توافقنامه همکاری در زمینه های سرمایه گذاری، گردشگری، هواپیمایی و امنیت با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

توافق صلح ابوظبی و تل آویو واکنش ها و محکومیت های گسترده ای را به دنبال داشت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن