Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره فیلم منتشر شده درخصوص انتشار سوالات کنکور کارشناسی ارشد توسط این سازمان قبل از برگزاری آزمون توضیحاتی را ارائه داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباه فیلمی که در فضای مجازی دلالت بر لو رفتن سوالات کنکور ارشد دارد، گفت: این فیلم به تاریخ انتشار اطلاعیه سازمان که در آن دفترچه سوالات منتشر شده بود اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه سازمان سنجش در عصر روز پنج شنبه ۱۶ مرداد که اولین روز برگزاری کنکور کارشناسی ارشد بود، منتشر شده است.

او در ادامه توضیح داد: سازمان سنجش ۱۶ مرداد دفترچه اولین روز برگزاری کنکور ارشد را طی همان روز منتشر کرد و روز دوم و سوم در عصر روز برگزاری سوالات در سایت قرار داده شد. اما به دلیل اینکه در زیر همان اطلاعیه روز ۱۶ مرداد دفترچه سولات روز ۱۷ و ۱۸ مرداد هم منتشر شده است داوطلبان تصور کردند که سوالات را یک روز قبل منتشر کردیم.

زرین آمیزی تاکید کرد: دفترچه سوالات هر روز، در عصر همان روز انتشار پیدا کرده است، اما اطلاعیه‌ای که در روز ۱۶ منتشر شده را جدید نکردیم بلکه دفترچه روز‌های بعد را به آن اضافه کردیم.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: فردی که به بیان این مطالب در فضای مجازی اقدام کرده موضوع را اشتباه متوجه شده است. سوالات روز قبل منتشر نشده و سازمان برای سوالات روز ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه اطلاعیه جدیدی منتشر نکرده است.

گفتنی است؛ در چند روز گذشته فیلمی در اینستاگرام با عنوان انتشار سوالات آزمون کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش قبل از برگزاری آزمون منتشر شده است که داوطلب در این فیلم اظهار می‌کند سوالات قبل از برگزاری آزمون در سایت منتشر شده و حفاظت آزمون خدشه دار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارشناسی ارشد سازمان سنجش منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این آزمون در ۳ سطح حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرفته شدگان، مدرک معادل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای معادل اخذ خواهند کرد.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نتیجه این آزمون در کمتر از یک ماه آینده اعلام می‌شود و مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد