Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:13:12 GMT

دومین محموله کمک‌های ایران به قرقیزستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۳۵۲

دومین محموله کمک‌های ایران به قرقیزستان ارسال شد

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبرگزاری قرقیزستان (۲۴.kg)، ایران دومین محموله کمک های انسانی برای مقابله با کووید – ۱۹ را روز گذشته (جمعه) به قرقیزستان تحویل داد.

محموله کمک های ایران شامل تجهیزات پزشکی از جمله ونتیلاتور، دماسنج و پالس اکسیمتر (اکسیژن سنج)، تست های پی‌سی‌آر (PCR) و کیت هایی برای آزمایش ای‌آی‌اِی (EIA) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه قرقیزستان تاکید کرد: کمک های بشردوستانه ایران، موید روابط گرم برادرانه میان دو کشور براساس حمایت متقابل است. ایران اردیبهشت ماه نیز اولین محموله کمک های بشردوستانه خود برای مقابله با ویروس کرونا را تحویل مقام های قرقیزی داده بود.

اولین محموله کمک‌های بشردوستانه پزشکی ایران شامل ۳۵۷ کارتن به وزن بیش از سه تن و شامل اقلام درمانی، دارویی و وسایل محافظت شخصی برای مقابله با ویروس کرونا بود.

کمک‌های بشردوستانه توسط دولت جمهوری اسلامی ایران بنا به درخواست طرف قرقیزی ارائه شد.  کمک‌های بشردوستانه در مراسم رسمی و با حضور «جنت بیشن‌اف» رئیس کمسیون مشترک بین قرقیزستان و ایران و وزیر حمل و نقل و راه جمهوری قرقیزستان، «قالیس بیک شادیخانوف» قائم مقام وزارت بهداشت جمهوری قرقیزستان و «نورلان عبدالرحمانف» معاون وزیر امور خارجه جمهوری قرقیزستان از سوی طرف قرقیزی و «سعید خرازی» سفیر ایران و کارمندان سفارت ایران از سوی طرف ایرانی تحویل داده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرقیزستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرقیزستان ویروس کرونا قرقیزستان کمک های بشردوستانه محموله کمک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی

یک وبگاه آمریکایی امروز مدعی شد که آمریکا هفته پیش (به وقت محلی) ارسال یک محموله مهمات برای اشغالگران قدس را متوقف کرد!

به گزارش مهر، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال یک محموله مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی که نامشان فاش نشده در این باره اعلام کرد: هفته گذشته، دولت بایدن یک محموله مهمات ساخت آمریکا به اسرائیل را متوقف کرده است.

این رسانه می نویسد: مقامات اسرائیل اعلام کردند که ایالات متحده برای اولین بار پس از ۷ اکتبر، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرده است.

به گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که این رخ‌داد نگرانی های جدی داخل کابینه اشغالگران قدس ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته است تا بفهمند چرا محموله مذکور ارسال نشده است.

این وبگاه خبری اضافه کرد: رئیس جمهور «بایدن» در میان آمریکایی‌ هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقادهای شدید مواجه است. دولت آمریکا در ماه فوریه از اسرائیل خواسته بود تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت ایالات متحده توسط نیروهای اسرائیل در غزه مطابق با قوانین بین المللی استفاده می شود!

تلاش این رسانه آمریکایی برای تبرئه آمریکا از همدستی با تداوم جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل در حالی است که مقامات ارشد واشنگتن بارها اذعان کرده اند که به حمایت های همه جانبه از تل آویو ادامه خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا به اسرائیل مهمات می دهد آمریکا به اسرائیل اف ۳۵ می‌دهیم

دیگر خبرها

  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند