Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمود محمودزاده با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح ملی مسکن سال آینده انجام می شود، اظهار کرد: برخی واحدهای طرح ملی مسکن هفته دولت افتتاح می شود. افتتاح برخی واحدهای باقیمانده مسکن مهر (حدود 38 هزار واحد) و همچنین طرح ملی مسکن بخشی از برنامه های هفته دولت در بخش مسکن است.

اخبار اقتصادی- وی با یادآوری این که تعیین تکلیف ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان ها انجام شده است، تصریح کرد: افرادی که فرم «ج» آنها قرمز بوده و عدم مالکیت آنها محرز شناخته شده به چرخه اقدام ملی مسکن باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تعیین تکلیف تمامی ثبت‌نام شدگان مسکن ملی تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: فقط افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده ها در صورتیکه نتوانند مدارک مستدلی ارائه کنند از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: افرادی که تأیید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می‌کنند در پروژه می‌مانند. بدین معنا، کسانیکه در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام نکنند جزو حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح ملی مسکن اقدام ملی مسکن مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن مسکن مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی طرح ملی مسکن مسکن ملی طرح ملی مسکن اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرمی با اعلام تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تعداد کل ثبت نامی های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تأیید نهایی شدند و تعداد متقاضیان نهایی نیز چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن ۱۰۸۰ واحد در نظر گرفته شده گفت: در مراسم قرعه کشی که با حضور نماینده‌های گروه ساخت انجام شد مکان زمین متقاضیان به آنها اعلام گردید که بلافاصله ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

کرمی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای آجین و پالیز هم بیست و شش نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را تکمیل کردند که به همه ثبت نامی ها در این دو شهر یک قطعه زمین اهدا می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف و نفرات جایگزین معرفی شدند.

کد خبر 6087075

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم