Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، تفاهم نامه همکاری بین دو پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف کیش به منظور استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص، توانمندی های آموزشی، پژوهشی، فناوری ها و تجهیزات دو طرف برای برطرف کردن نیازهای متقابل، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، ارائه خدمات فناورانه و نوآورانه در سطوح ملی و بین المللی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه در راستای تسریع در دستیابی به اهداف و برنامه‌ های مورد توافق از جمله  استفاده از ظرفیت طرفین در توسعه دیپلماسی علم و فناوری شامل تبادل استاد، دانشجو، برگزاری دوره‌ های بین المللی مشترک با سایر مراکز علمی در جهان، مشارکت در راه اندازی و استقرار شهر دانش و سلامت کیش، مشارکت در تاسیس شبکه‌ های آزمایشگاهی در شاخه‌ های پزشکی و مهندسی و همکاری در تجاری سازی یافته‌ های پژوهشی شکل گرفت.

دکتر فرساد نوری زاده رئیس پردیس کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران با اذعان به توانمندی این دو دانشگاه در راستای اهداف بین المللی خود گفت: این دو دانشگاه از جمله دانشگاه‌ های خوش نام و توانمند کشور هستند که در فرصتی که پیش آمده می‌ توانند ضمن هم افزایی در توان و امکانات خود گامی مثبت در راستای ایجاد اولین کنسرسیوم مشترک دانشگاهی در جزیره کیش بردارند.

وی تشکیل این کنسرسیوم را جزو اهداف اصلی این همکاری مشترک عنوان کرد و گفت: امیدواریم در کنار این تفاهم نامه، همکاری‌ های مختلف در حوزه‌ های تحقیقاتی و آزمایشگاهی و استفاده از منابع علمی و تجهیزاتی مشترک داشته باشیم و در آینده نه چندان دور با ایجاد رشته‌ های ترکیبی در حوزه علوم پزشکی و فنی و صنعتی بتوانیم پایه‌ های بنیادین برای تحول و استفاده از ظرفیت‌ ها علمی منطقه بنا کنیم.

علی سلک غفاری رئیس پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف نیز عمده هدف این تفاهم نامه را فعالیت‌ های بین المللی و جذب دانشجویان خارجی دانست و گفت: مطمئنا با تعامل ایجاد شده و استفاده از ظرفیت‌ های موجود و حاصل شده از این تفاهم نامه بهره برداری‌ های علمی و پژوهشی و بین المللی را در آینده بیشتر شاهد خواهیم بود.

کد خبر 4998783

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری جزیره کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه صنعتی شریف ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش کنکور 99 دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی پروتکل های بهداشتی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعویق کنکور آموزش مجازی توزیع کارت ورود به جلسه استفاده از ظرفیت علوم پزشکی تهران تفاهم نامه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی با حضور آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان و مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و مرمتی منعقد شد.

از اهداف این تفاهم‌نامه بهره گیری متقابل طرفین از منابع اطلاعاتی، اسناد، ظرفیت‌ها و فرصت‌های پژوهشی، مطالعاتی، تخصصی و انتشار گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های مشترک و مورد توافق همکاری خواهند بود.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین نسبت به انجام همکاری‌های نظام‌مند مشترک آموزش، مشاوره، مطالعه، مستندنگاری، پژوهش، ساماندهی و اقدامات حفاظت و مرمت، مربوطه به آن مجموعه، اقدام خواهند کرد.

کد خبر 6097455 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست