Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:20:00 GMT

۲۶ میلیارد ریال در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۷۸۴

۲۶ میلیارد ریال در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد

حجت‌الاسلام سید عزیزالله میراحمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۲۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برای مبارزه با کرونا توسط روحانیون چهارمحال و بختیاری جمع آوری شد، گفت: این میزان کمک مردمی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در این استان توزیع شد.

وی در ادامه گفت: روحانیون از ابتدای شیوع کرونا نقش مهمی در مقابله با کرونا در این استان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری ادامه داد: راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و مشارکت در ضدعفونی مراکز عمومی از مهمترین اقدامات روحانیون در مسیر مقابله با کرونا در این استان به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: ۵۰ هزار پرس غذای گرم در استان تهیه شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری افزود: این میزان غذای گرم در قالب طرح ضیافت علوی با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان توزیع شد.

کد خبر 4998766

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد