Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:31:25 GMT

جریمه و توقیف ۱۹۳ دستگاه خودروی فروش میوه در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۴۰۵

جریمه و توقیف ۱۹۳ دستگاه خودروی فروش میوه در بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خوشبخت پیش ازظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران بیان داشت: هم افزایی دستگاه های مسئول در حوزه های مختلف می تواند نتایج بخش باشد و مردم نیز از اقدامات پیگیرانه مسئولان در رفع مشکلات موجود در جامعه رضایت بیشتری داشته باشند.

وی عنوان کرد: اِشغال خیابان ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و سایر وسایط نقلیه نوعی تخلف است که راهنمایی و رانندگی با اعمال جریمه متخلفان به یاری شهرداری در رفع سد معبر این خودروها آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس همواره بر اساس ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اقدام به رفع سد معبر خودروهای فروش میوه می نماید اظهارداشت: حضور پر رنگ راهنمایی و رانندگی در صحنه تخلف میوه فروشان سیار موجب شده تا موضوع پاکسازی خودروهای میوه با سهولت بهتری انجام شود.

رضا خوشبخت تصریح کرد: اکنون در بعضی از مناطق مختلف شهر نیروهای رفع تخلف شهری علاوه بر فعالیت در حوزه های دیگر برخورد با متخلفان در محل هایی که خودروهای میوه اقدام به فروش می کنند مستقر شده اند و مانع از فعالیت غیرمجاز آنان می شوند.

وی گفت: فعالیت خودروهای فروش میوه تخلف است چون مالکان آنها حاضر به همکاری برای ساماندهی شدن نیستند و نمی خواهند به شکل قانونی، منسجم و یکپارچه فعالیت کنند.

مدیر پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اضافه کرد: برای حمایت قانونی از این قشر تاکنون مکان هایی را در بلوار علی ابن ابی طالب، امام حسین، رجایی، پاسداران مشخص کردیم اما دست فروشان با بی اعتنایی نسبت به این موضوع از مکان های تعیین شده استقبال نمی کنند.

خوشبخت افزود: نبود امنیت جانی نیروهای رفع تخلف شهری در پاکسازی خودروهای میوه و آسیب دیدن بسیاری از این نیروها از نواحی مختلف بدن از مشکلاتی است که با آن روبرو بوده ایم و امیدواریم با مشارکت پلیس راهور شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که در جمع آوری این میوه فروشان مشکلاتی وجود دارد از جمله برخورد ناشایست دست فروشان و عدم همراهی شان برای ساماندهی و باز هم می گوییم که دستگاه های دیگری نیز می توانند با این مجموعه همکاری داشته باشند تا شهر از حیث پاکسازی این خودروها وضعیت بهتری پیدا کند.

به گفته این مقام مسئول مشکل دیگری هم وجود دارد و آن این است که بعد از جمع آوری خودروهای فروش میوه در شهر، دست فروشان دیگری نیز جای آنان را پُر می کنند و همین موضوع باعث می شود تا شهروندان شاهد حضور این خودروها کنار خیابان ها باشند.

خوشبخت اظهارداشت: انتظار داریم همراهی پلیس راهور استمرار داشته باشد و تقویت شود و دستگاه های دیگری نیز به یاری شهرداری بندرعباس در جمع آوری خودروهای میوه بشتابند.

کد خبر 4998865

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس پلیس راهور ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه خودروهای فروش میوه خودروهای میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران