Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@02:42:00 GMT

طرح سامانه درخواست مداح برای عزاداری در منازل

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۶۹۵

صراط: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت درخواست مداح و شاعران اهل بیت برای مراسم عزاداری در منازل در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در برگزاری مراسم محرم گفت: در هر قشری ممکن است بخشی از مردم پروتکل‌های لازم را برای پیشگیری از بیماری کرونا مراعات نکنند، اما، چون قشر و جامعه امام حسینی بسیار زیاد هستند اگر حتی بخش کوچکی پروتکل‌ها و موارد بهداشتی را رعایت نکنند ممکن است زیاد به نظر بیاید و تلخ و ناروا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ستاد کرونا کمیته‌ای را برای نظارت بر هیئات مذهبی از بین خود مردم معین کرده‌اند و ضوابط مشخصی را برای آن تعیین کرده‌اند، اما واقع‌بینانه اگر به این موضوع نگاه کنیم با توجه به حجم گستردگی عزاداری امام حسین (ع) بهترین ناظران خود مردم هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید براینکه بهترین ناظر حتما خود مردم هستند، تصریح کرد: هر وقت کار را به مردم سپردیم صدمه‌ای ندیده و برکات بزرگی را شاهد بودیم. معتقدم باید روی فرهیختگی عزاداران امام حسینی حساب کرد.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری مراسم در فضای مجازی گفت: سامانه‌ای معین شده است مداحان و منبری‌های مطرح و غیرمطرح که داوطلب هستند بدون دریافت وجه در این خصوص همکاری کنند و در این سامانه حضور دارند. هر خانه‌ای که اعلام نیاز کند و بخواهد با اعضای خانواده روضه برگزار کنند می‌توانند در این سامانه درخواست کند و از طریق آن مداح و سخنران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: امسال فرصتی است که بتوانیم در همه خانه‌ها روضه سیدالشهدا را برپا کنیم انواع اقسام کمک‌های فضای مجازی و اجتماعی و صدا و سیما برای این کار مهیا است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محرم عزاداری مداح سازمان تبلیغات اسلامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در آئین امضای قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTx) در دیلم اظهار کرد: طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از روش‌های دسترسی به اینترنت ثابت است که به جای تمام یا بخشی از کابل مسی از کابل‌های فیبر نوری بهره می‌برد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر افزود: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب و دسترسی مردم به ارتباطات پرسرعت، با کیفیت و امن از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سملیان با بیان اینکه تمامی خانوارهای شهرهای دیلم و امام حسن از این طرح بهره مند می‌شوند، گفت: زمان اجرای این طرح فیبر نوری ۶ ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بین شهرداری‌های دیلم و امام حسن و شرکت ایرانسل در راستای هوشمندسازی این شهر به امضا رسید.

وی در پایان با تجلیل از تلاش‌های فرماندار شهرستان دیلم افزود: شهرداری‌های دیلم و امام حسن تمام همکاری لازم را با شرکت ایرانسل خواهند داشت تا در مدت مشخص شده در قرارداد، پروژه اجرایی و به مردم دیلم و امام حسن تقدیم شود.

کد خبر 6087871

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • پایش اراضی کشاورزی با فناوری های هوش مصنوعی
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین