Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: راه اندازی و ایجاد شبکه آب و فاضلاب در پهنه های ۲ و ۷ فاز چهار منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکنون حدود ٨٥درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: با هدف افزایش زیر ساخت ها در فاز چهارم منطقه برای استقرار صنایع، یکی از اقدامات راه اندازی شبکه آب و فاضلاب بوده که به همین منظور اقداماتی از جمله احداث مخزن بتنی 500 متر مکعبی به همراه ایستگاه پمپاژ، احیای خطوط لوله شبکه آب و جمع آوری فاضلاب برای پهنه های 2 و هفت این فاز اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طراحی ایجاد شبکه آب و فاضلاب در مابقی نواحی فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام شده خاطر نشان کرد: پس از خاکبرداری امکان راه اندازی شبکه آب و فاضلاب در مابقی نواحی این فاز وجود دارد.

 

ثناگو مطلق با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به نخستین قطب فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل می شود.

 

وی ادامه داد: عملیات عمرانی بزرگ ترین وچهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز به مساحت ١٦٥ هکتار و در هفت پهنه آغاز که تا کنون  زیر ساخت های ۲ پهنه آماده سازی و به صورت کامل به سرمایه گذاران واگذار شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرودگاه پیام البرز فرودگاه پیام منطقه ویژه اقتصادی پیام شبکه آب و فاضلاب آب و فاضلاب راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه