Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام؛ از برنامه‌ریزی برای تحقق "‌ عزاداری توام با حفظ سلامت" در ایام محرم ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم از ایلام، از برنامه‌ریزی برای تحقق  "‌ عزاداری  توام با حفظ سلامت" در ایام محرم ایلام خبر و اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری و تلاش برای حضور در اجتماعات حداقلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده به صورت مستمر الزامی است و و رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌ها در این مراسم‌های بدون استثا انجام می‌شود.

چند پیشنهاد برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم/ "هرخانه یک حسینیه"ویراست تازه «کتاب روضه» در آستانه ماه محرم از راه رسیدالزامات برگزاری مراسم‌ محرم در استان سمنان؛ پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار هیئت‌ها قرار دارد

وی افزود: اجرای بدون استثای دستوالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدان جهت است که سلامت عزادران برای مجریان مراسم محرم امری ضروری و با اهمیت است.

فتاحی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایلام با رعایت تمام جوانب شیطنت‌های دشمنان اسلام که سعی به القاء دوگانگی بهداشت در شرایط فعلی با مراسم مذهبی دارند را نداده و ثابت می‌کنند عزاداری سالار شهیدان امسال با شکوه‌تر از هرسال اما براساس شرایط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان آمادگی برگزاری مراسم محرم امسال را دارند گفت: هدف در اجرای ایام محرم زنده نگهداشتن این روز است و سبک و شرایط زمانی و مکانی برای برگزاری مراسم، تغییری در نحوه برگزاری این مراسم است، والا کیفیت مراسم مان است که هیئت‌های مذهبی، واعاظ و مداحان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/180/ی
 

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... چند پیشنهاد برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم/ "هرخانه یک حسینیه" ویراست تازه «کتاب روضه» در آستانه ماه محرم از راه رسید الزامات برگزاری مراسم‌ محرم در استان سمنان؛ پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار هیئت‌ها قرار دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... چند پیشنهاد برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم/ "هرخانه یک حسینیه" ویراست تازه «کتاب روضه» در آستانه ماه محرم از راه رسید الزامات برگزاری مراسم‌ محرم در استان سمنان؛ پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار هیئت‌ها قرار دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۶ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۷ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم انتقاد استاندار قزوین از بی‌تعهدی برخی مسئولان / مدیران هنوز اهمیت تولید را باور نکرده‌اند برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای برگزاری مراسم برنامه ریزی دستورالعمل ها ایام محرم حفظ سلامت ماه محرم هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان