Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرداد و جلسه رسیدگی به اتهامات جنسی «هاروی واینستاین»، تهیه‌کننده معروف هالیوود به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از آسوشیتدپرس، وکلای هاروی واینستاین (از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای هالیوود) و دادستان لس‌آنجلس به توافق رسیدند که مراحل استرداد این تهیه‌کننده زندانی را با استناد به همه‌گیری ویروس کرونا از نیویورک به کالیفرنیا به تعویق بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود در این جلسه به اتهامات تجاوز جنسی واینستاین رسیدگی شود.

این تهیه‌کننده معروف هالیوود که در حال گذراندن محکومیت 23 سال زندان به جرم تجاوز جنسی است، جمعه در یک نمای کوتاه در دادگاه بوفالو از طریق ویدیو کنفرانس دیده شد. وینشتاین روز جمعه به سؤالات تنها به شکل بله یا خیر پاسخ داد.

بر این اساس جلسه استرداد او به 11 دسامبر موکول شده است.

واینستاین 68 ساله در اوایل سال جاری و درحالیکه در زندانی با نهایت امنیت در نزدیکی بوفالو حضور داشت، از یک دوره کرونا ویروس زنده ماند.

او در لس‌آنجلس با اتهامات مشابه تجاوز جنسی و همچنین با دادخواست‌هایی توسط چندین زن که وی را به سوءاستفاده جنسی متهم کرده‌اند، روبروست.

او هم‌اکنون در زندانی امنیتی در شرق منطقه بوفالو زندانی است.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای جهان کرونا سینمای هالیوود هاروی واینستاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»