Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: در 4 ماه گذشته از سال 99 بیش از 2 میلیون و 529 هزارتن کالا در داخل و بیرون استان حمل و نقل شد که از نظر تناژ 11 درصد و در تعداد سفر 9 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ ایوب میرشاهی: عمده حمل و نقل و جابه جایی کالا در این مدت مربوط به محصولات زراعی استان نظیر باقلا، سیب زمینی، کلزا، چغندرقند و گندم به حدود 2 میلیون تن  بوده که در طول 182 هزار سفر درون و برون استانی جابه جا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علی رغم شیوع ویروس کرونا، فصل زراعی و حمل و نقل امسال را فصلی با کمترین چالش و دغدغه بیان کرد و گفت: علت این مساله، برنامه ریزی و استفاده از تجربیات سال های گذشته و مدیریت بهینه منابع مالی و انسانی بوده است.

به گفته میرشاهی، در بخش کرایه حمل رانندگان نیز مشکل خاصی بوجود نیامد و کرایه آنان طبق اعلام شاخص جدید، اجرایی و بموقع پرداخت شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: به دلیل میزان تناژ بالای محصولات کشاورزی استان، از رانندگان باری سایر استان ها نیز فراخوان شد تا محصولی از استان بر زمین نماند و به موقع به مراکز تحویل و فرآوری گسیل شود.

میرشاهی، همکاری رانندگان برون استانی را نیز، خوب توصیف کرد و از همه آنها تقدیر بعمل آورد و خواهان تداوم این همکاری ها شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان