Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با مسئولان مرکزی دانشگاه آزاد کشور برای راه‌اندازی سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع در کردستان صحبت خواهم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پیش‌از ظهر امروز در جریان بازدید از محصولات فناورانه دانشگاه آزاداسلامی واحد سنندج اظهار داشت: با مسئولان مرکزی دانشگاه آزاد کشور برای راه‌اندازی سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع در کردستان صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر امینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در این مراسم با بیان اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذار رغبت زیادی برای سرمایه‌گذاری در کردستان ندارند، اظهار داشت: متأسفانه صندوق ذخیره برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نداشته و از بودجه‌ جاری دانشگاه به این مجموعه‌ها کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دنبال راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری و کلینیک درمان زخم در دانشگاه آزاد واحد سنندج هستیم، گفت: هم‌اکنون بیمارستان و دانشجوی پزشکی نداشته و دانشجویان پیراپزشکی، پرستاری و مامایی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شودسهم 2 درصدی 5 هزار و 300 شرکت دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از راه‌اندازی و فعالیت پژوهشکده کشاورزی، دامپروری و گیاهان دارویی در این دانشگاه خبر داد و افزود: هم‌اکنون مشغول به تولید گل محمدی، زرشک و سماق در کردستان هستیم.

امینی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا معاون رئیس جمهور در این بازدید قول حمایت از دانشگاه آزاد کردستان دادند، توضیح داد: بله، قول حمایت مالی و تسریع کارها در سطح ملی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان را به ما داد.

عبید رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از قول معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برای حمایت از رشته‌های موسیقی، تئاتر و کتاب با ارشاد کردستان خبر داد.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم از اقدامات دانشگاهی در مقابله با کرونا؛ تبدیل سرای نوآوری تکنولوژی نساجی داشگاه آزاد اراک به کارگاه تولید ماسک ۵ سرای نوآوری در تهران افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش تسنیم از اقدامات دانشگاهی در مقابله با کرونا؛ تبدیل سرای نوآوری تکنولوژی نساجی داشگاه آزاد اراک به کارگاه تولید ماسک ۵ سرای نوآوری در تهران افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند تبدیل تنها بیمارستان شمال شهر بجنورد به محوطه تاریخی/ چه کسی از این طرح «سود» می‌برد؟ مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در قم برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان معاون رئیس جمهور دانشگاه آزاد سرای نوآوری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی