Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:03:21 GMT

فیلمبرداری «کادون» از نیمه گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۰۵۵۲

فیلمبرداری «کادون» از نیمه گذشت

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمبرداری فیلم «کادون» به کارگردانی کمال مقدم و تهیه‌کنندگی حامد صلح‌میرزایی و علی‌اصغر رضایی، همچنان در شهر مهربانی گرمدره کرج در حال پیگیری است.

تولید این فیلم از نیمه گذشته و به تازگی نیز مونتاژ همزمان آن توسط میلاد رضایی آغاز شده است. ظرف چند روز آینده صداگذاری و ساخت موسیقی نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرطاهر مظلومی، بهنوش بختیاری، مریم مومن، شهین تسلیمی، مهیار حسن، یاسین بهبودی، راضیه دهقان، مهسا مرادعلی، فرانک رضایی، ایلیا مولایی، لیلا حسینی و (با هنرمندی) محمدرضا شیرخانلو و مهدی نامداری بازیگران این فیلم هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته‌اند.

فیلمنامه «کادون» توسط مژگان آقاداودیان و حسین سمیعی به نگارش درآمده و توسط علی عبدالعلی‌زاده بازنویسی شده است. فیلم نیز مضمونی اجتماعی دارد و با محوریت معضلات فضای مجازی، زندگی چند خانواده و مشکلات آنان را روایت می‌کند ...

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

دستیار اول کارگردان: مهرداد احمدی، مدیر برنامه‌ریزی: ملینا تقوی، منشی صحنه: مریم بابایی، طراح صحنه و لباس: نعیمه مهدی‌زاده، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر تصویربرداری: محمد غزازانی، مدیر تولید: محمد سیانکی، مدیر تدارکات: علی اسدی، مدیر صدابرداری: جلال‌الدین سعادت‌یار، عکاس: علی احتشامی، جانشین تهیه‌کننده: مهدی نامداری، مجری طرح: ریحانه بوالحسنی.


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • کشف کالای قاچاق در مروست