Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هدف اصلی دستگاه قضائی اردبیل است و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کارمی‌گیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدعبدالله طباطبائی ظهر امروز در بازدید از زندان مرکزی اردبیل اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هدف اصلی دستگاه قضائی اردبیل است و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کارمی‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که زندان‌ها نباید محل حبس بدهکاران مالی و جرائم غیرعمد باشد گفت: در راستای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد ظرفیت ستاد دیه و خیرین استان استفاده می‌شود تا بتوانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز پیشگام باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: بررسی و حل مشکل‌های زندانیان و صدور دستور قضائی برای رفع مشکل‌های این افراد در دستور کار است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به صورت مستمر انجام می‌شود.

طباطبائی تصریح کرد: تأمین امنیت و آرامش مردم و نظم عمومی در جامعه یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضائی استان است و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا با ارائه خدمات مطلوب به مردم شاهد رضایت آنان در سطح جامعه باشیم.

روند آزادی 400 زندانی جنجالی طالبان از کابل آغاز شداجرای طرح مجازات جایگزین حبس سبب کاهش آمار زندانیان در استان همدان شدشورای امنیت ملی افغانستان: هنوز هیچ یک از 400 زندانی طالبان آزاد نشده‌اند

وی اظهار کرد: برخورد بدون اغماض و چشم‌پوشی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز مبنای کار این دستگاه قضائی است و کوتاهی و بخشش در این زمینه جائز نیست چرا که برقراری عدالت اجتماعی باید به شکل کامل در استان اجرایی شود.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... دو زندانی دیگر ایرانی از گرجستان به ایران انتقال داده شدند خانواده‌ها ثبت‌نام فرزندان خود را جدی بگیرند/ ثبت‌نام ۸۵ درصد دانش‌آموزان اصفهانی تا نیمه مرداد وقف مستقیمی برای آزادسازی زندانیان در اردبیل انجام نیافته است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دو زندانی دیگر ایرانی از گرجستان به ایران انتقال داده شدند خانواده‌ها ثبت‌نام فرزندان خود را جدی بگیرند/ ثبت‌نام ۸۵ درصد دانش‌آموزان اصفهانی تا نیمه مرداد وقف مستقیمی برای آزادسازی زندانیان در اردبیل انجام نیافته است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم گزارش ویدئویی| تولید در سنگر مسجد / بانوان گرگانی برای تولید " ‌‌ماسک" دست به‌کار شدند گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها ۲ شهر وضعیت قرمز دارند مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه قضائی زندان ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: قبلاً در استان یکهزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری داشتیم اما در سه سال گذشته این تعداد به ۴۰۰ دستگاه کاهش یافته است و حمل و نقل جاده‌ای ما وضعیت خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در شأن استان نیست که میزان تلفات درون و برون شهری سالانه هزار نفر باشد ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با افت رام قطارهای استان نیز رو به و هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستور لازم را صادر کند.

رحمتی با درخواست حداقل ۲ رام قطار برای استان، گفت: امروز سه دستور جهادی از وزیر داشتیم. برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر داشتند و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد و مقرر شد تا یک باند آن تا تیرماه نکمیل شود.

کد خبر 6089358

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد