Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اگر انگیزه های الهی، دینی و مذهبی خبرنگاران نبود با آن حجم تبلیغات دشمن اتفاق دیگری افتاده بود اما رسانه های همسو با نظام طی این ۴۲ سال حضور مردم در صحنه را به خوبی نشان دشمن دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین انجام شعاع، شنبه(۲۵ مرداد) با حضور در دفترنمایندگی خبرگزاری شبستان در استان ضمن خداقوت و تبریک روز خبرنگار؛ از تلاش های این رسانه در انعکاس اخبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مراسم ملی و مذهبی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نقش خبرنگاران و رسانه ها در رساندن پیام به مردم را نقشی برجسته و مهم خواند و تصریح کرد: اگر رسانه ها نبودند هر اتفاقی چه در جهت مثبت و یا منفی که در جامعه رخ می داد، ابتر می ماند و مردم مطلع نمی شدند تا نسبت به آن اتفاق عکس العمل نشان بدهند.

 

وی با بیان اینکه همین اطلاع رسانی ها می تواند منشأ تحولات باشد؛ افزود: وقتی خبرنگار نقش بی بدیل خود را با تحمل سختی ها در انعکاس اخبار ایفا می کند، زمینه تحول را هم ایجاد می کند و اگر اطلاع رسانی در بستر خود و سالم انجام شود اتفاقات جامعه نیز به دنبال چنین انعکاسی، تحولات مثمر و در راستای اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود اما اگر اطلاع رسانی در بستر خود نباشد و تحریف یا جعلی باشد باعث می شود واکنش ها درست و در جهت اهداف نظام نباشد.

 

انجام شعاع خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش و رسالتی در قبال نظام و انقلاب و مردم دارد و {از طرفی} حضور تأثیرگذار و سازنده مردم در جهت پشتیبانی از انقلاب به خوبی انجام شده و رسانه ها به عنوان پشتیبان و یک پای کارِ برنامه های شورا در جهت انعکاس رویدادها بودند و در نشست های خبری و برنامه ها و مراسمی که شورا بانی است، حضور خوبی دارند.

 

وی مراسمی که شورای هماهنگی برگزار کننده آن است از جمله ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و... را مورد اشاره قرار داد و گفت: مراسم ۹ دی یکی از برنامه های مهمی است که شورا برگزار می کند و رسانه ها توانستند با انعکاس خوب در جهت پشتیبانی مردمی نظام به شورا کمک کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: علیرغم اینکه مشکلات زیادی در بحث اقتصاد و معیشت هست اما مردم به خاطر اعتقادات خود هر زمان که به آنان اعلام شده در مراسم حضور داشته و پشتیبانی خود را از نام اعلام و رسانه ها نیز این را خوب منعکس کردند.

 

وی افزود: فتنه ۸۸ در حالی که می رفت تا اساس انقلاب را از بین ببرد و در خارج هم رسانه های مختلف علیه نظام کار و مطالب سوء را منتشر می کردند اما حضور مردم باعث خنثی شدن توطئه ها شد و آنچه باعث می شود حضور مردم را بببینند کار رسانه ها است؛ رسانه های ما علیرغم بودجه، نیرو و امکانات کم در مقابل اینها قد علم کرده و جواب می دهند در حالیکه رسانه های بیگانه با امکانات فراوان و اجیر کردن افراد کار می کنند اما خبرنگاران ما به خاطر اعتقاد و انگیزه می آیند و بیش از وظیفه خود کار می کنند.

 

 

انجام شعاع تصریح کرد: اگر انگیزه های الهی، دینی و مذهبی خبرنگاران نبود با آن حجم تبلیغات دشمن اتفاق دیگری افتاده بود اما آنچه باعث مقاومت است انگیزه های دینی و انقلابی به ویژه در رسانه های همسو با نظام و انقلاب و ولایت بیشتر هست که باعث می شود با امکانات کم همیشه موفقیت ما بیشتر باشد که در این ۴۲ سال انجام شده و خبرگزاری شبستان نیز در حد اعلی در این زمینه با شورا در تعامل است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کرمان نقش رسانه ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسانه ها حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدسعید آزاد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمایت دانشجویان دانشگاه‌های مختلف اروپایی و آمریکایی از مردم مظلوم غزه اظهار داشت: این حمایت‌ها نشان‌ می‌دهد که تفکر عمومی مردم به این مسئله معطوف شده که به هیچ عنوان دستگاه‌ها و ساختارهای بین‌المللی پاسخگو نیستند و تنها راه، استفاده از دیپلماسی عمومی و مردمی است تا تبدیل به یک جریان فراگیر در راستای حمایت از مردم باشد.

وی تصریح کرد: هم اکنون اگر عقلای غرب بخواهند به صورت عاقلانه حرکت کنند باید به دیپلماسی مرذمی توجه کنند و خواسته آنان را اجابت و مسیر توقف کشتار مردم مظلوم غزه را فراهم کنند.

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: اما اگر به صورت عاقلانه حرکت نکنند باعث افتضاح بیشتر ساختارهای بین‌المللی شده و شاید حرکت‌های مردمی آینده بسیار بنیان‌افکن باشد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر این حرکت‌های مردمی نشان دهنده انسانی بودن مسئله غزه است و بی‌تردید انسان‌هایی که دارای وجدان‌های بیدار بوده و از فطرت خود محافظت کرده‌اند در مواجهه با این ظلم احساس مسئولیت کرده و حتی به عقیده آنها باید در حد یک ندا و یک حضور در مقابل این ظلم ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آزادموسوی افزود: بر این اساس وظیفه و تکلیف مسلمانان سنگین‌تر شده است چون علاوه بر اینکه بشریت یک تکلیف انسانی و واحد در مقابله با این ظلم بر عهده دارند یک تکلیف مجزا نیز داشته و آن نیز حمایت از مسلمانان و اراضی آنها است.

وی بیان کرد: امید است رسانه‌های جهان اسلام بتوانند به خوبی خروش عواطف انسانی را به تصویر کشیده و مقدمه‌ای برای خروش جدی مسلمانان در اقصی نقاط دنیا شوند که نتیجه آن تحت فشار قرار دادن حکام ممالک اسلامی برای برخورد قاطع با رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد