Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:29:07 GMT

برگزاری دوره تربیت مدرس کتاب اندیشه اسلامی ویژه دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۵۱۳

برگزاری دوره تربیت مدرس کتاب اندیشه اسلامی ویژه دانشجویان

‍‍‍‍‍‍

قرارگاه اندیشه ولایت دوره تربیت مدرس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را برگزار می کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، قرارگاه اندیشه ولایت با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، دوره تربیت مدرس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره که ویژه دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های تهران بزرگ است از مهرماه به مدت چهارماه برگزار خواهد شد.

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شداعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی انتخاب شد

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره تا 15 شهریورماه فرصت دارند و برای  ثبت نام به  این آدرس  modares.khamenei.link مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسیج دانشجویی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شد واژه های کاربردی مرتبط بسیج دانشجویی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است ۲ روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل ۳ سازمان کنفرانس اسلامی در قبال اقدام اخیر امارات موضع گیری کند ۴ قدردانی سرلشکر موسوی از فرمانده معظم کل قوا ۵ نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند ۶ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۷ درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی ۸ «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ مهمترین اخبار سیاسی روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند جلسات سران قوا برای دور زدن مجلس نیست/همگرایی قوای سه گانه نباید نقش پارلمان را تضعیف کند وزارت کشور ادعای دخالت در تعیین جدول اقامت اجباری محکومان را تکذیب کرد مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران بسیج دانشجویی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «طراحی و ساخت زیست حسگر الکتروشیمیایی جهت تشخیص زودهنگام میکروRNAهای دخیل در سرطان سینه در بستر میکروفلوئیدیک» عنوان رساله دکتری جلیل پرچکانی چوزکی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، است.

پرچکانی چوزکی با مدرک دکتری بیوفیزیک از دانشگاه تربیت مدرس درباره این طرح توضیح داد: سرطان یکی از موضوعات حساس و مورد توجه است که یافتن راهی برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام آن، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: تشخیص دیرهنگام این بیماری، می‌تواند باعث گسترده شدن آن و آلوده کردن بافت‌های دیگر از طریق پدیده متاستاز شود که این موضوع از طریق خون یا لنف صورت می‌گیرد.هنگامی که متاستاز رخ دهد، درمان بسیار مشکل شده و در اصطلاح به آن سرطان بدخیم گفته می‌شود.

وی افزود: طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت سرطان سینه به همراه سرطان ریه شایع‌ترین سرطان‌ها بین افراد هستند و سرطان سینه شایع‌ترین سرطان در زنان ایرانی نیز محسوب می‌شود.

این محقق و پژوهشگر دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: نکته مهم این است که سرطان سینه هم در زنان و هم در مردان دیده می‌شود، اما شیوع آن در زنان بسیار بیشتر از مردان است.

ور در پایان گفت: به طوری که از هر ۸ زن ۱ نفر در طول عمرش به سرطان سینه مبتلا می‌شود اما مردان تنها ۱ درصد کل موارد سرطان سینه را تشکیل می‌دهد.

وی تأکید کرد: متأسفانه هیچ نشانگر سرمی معتبر برای پیش‌آگاهی اولیه وجود ندارد که حساس و به‌اندازۀ کافی خاص باشد تا به‌طور معمول مورد استفاده قرار گیرد اما در این زمینه، میکروRNA به‌عنوان نشانگر پیش‌آگاهی اولیه در بیماری سرطان در جامعه علمی، مورد توجه قرار گرفته است.

پرچکانی چوزکی خاطرنشان کرد: در این تحقیق به دنبال طراحی و ساخت بیوسنسور الکتروشیمیایی جهت تشخیص زودهنگام میکروRNAهای دخیل در سرطان سینه در بستر میکروفلوئیدیک بودیم چرا که به کمک این سنسور می‌توان سرطان سینه را در مراحل ابتدایی و با سرعت بالا تشخیص داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی