Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوکار با اشاره به اینکه جایگاه آمریکا در دنیا بسیار سست شده است، گفت: قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد صالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولین شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان یزد که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این شورا برگزار شد، گفت: شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور در طول سال برنامه‌های بسیار خوبی را اجرا و در برگزاری ایام‌الله و مراسمات مختلف ملی و مذهبی اقدامات اثرگذاری را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نقش شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور آن‌قدر اثرگذار است که با برگزاری بسیاری از مراسمات توانسته دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که دشمن مدت‌های زیادی را برای آن برنامه‌ریزی کرده را خنثی کند.

 

اثرات مثبت حضور مردم در صحنه‌های مختلف

وی با تأکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه بوده و نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی داشته‌اند افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، هر جا که از حضور مردم بهره بردیم و مشارکت این قشر را داشتیم به پیروزی رسیدیم و نتایج مناسبی را در برخورد در موارد مختلف به دست آوردیم و در مقابل، هر جا از حضور آن‌ها بی‌بهره بودیم نتیجه بالعکس داده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر امروز مردم از مسئولان ناراضی هستند دلایلی مختلفی دارد اظهار داشت: رانت، فساد، اختلاس، تبعیض و شرایط نامناسب اقتصادی سبب شده که امروز مردم از مسئولان ناراضی باشند.

جوکار گفت: امروز وقتی یک خانواده می‌بیند که دو فرزندش بیکار هستند و شغلی برای درآمدزایی ندارند و در طرف مقابل، فرزند یک مسئول در مشغول به کار است و درآمدهای کلان دارد از مسئولان ناراضی و ناراحت می‌شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینکه امروز مردم با مشکلات عدیده روبه‌رو هستند بخشی به تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی بازمی‌گردد و بخشی از آن به علت بی‌کفایتی برخی از مسئولان است که چنین شرایطی را برای کشور به وجود آورده است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه با شرایطی که پیش‌آمده، هیمنه آمریکای جنایتکار در دنیا شکسته است افزود: جایگاه آمریکا در دنیا بسیار سست شده است که این مطلب را رهبر معظم انقلاب را در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مطرح کرده بودند.

 

قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در ادامه به قرارداد 25 ساله ایران و چین اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه ایران اسلامی زیر بار هجمه تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و چین هم به‌عنوان دومین قدرت جهان در بخش‌های مختلف در حال عرض‌اندام است، این فرصت برای جمهوری اسلامی بهترین زمان است که بتواند با قرارداد 25 ساله با چین بسیاری از مسائل و چالش‌های خود را حل کند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارداد 25 ساله ایران و چین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند

 

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان گفت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام قدیانی خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانان هستند و قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی بیان کرد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آن ها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور گفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

در ابتدای این نشست حمید کریمی، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به نمایندگی از قضات محاکم تجدید نظر استان کرمان به موضاعاتی مانند شناسایی شکات حرفه ای، مشکلات معیشتی قضات و دسترسی نداشتن قضات به مسئولان عالی قضایی اشاره کرد.

در ادامه مسلم قزلباش، رییس شعبه 15 دادگاه حقوقی شهر کرمان به نمایندگی از قضات محاکم بدوی استان کرمان گفت: قضات با کار و تلاش شبانه روزی در حال جهاد هستند و بایستی خدمات قضات مومن، نمونه، شجاع و متعهد از طریق رسانه های جمعی منعکس شود و همچنین بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات شکات حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه پوریا جوادی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به نمایندگی از قضات دادسراهای سراسر استان نیز بر دسترسی قضات به پرونده ارزشیابی خود تاکید کرد و گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در دستگاه قضایی است و باید از نیروی انسانی صیانت شود.

 در این آئین ازخدمات غلامعباس مبشری قدردانی و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد