Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:12:38 GMT

روستاییان مشکل اسنادی ۴۰ ساله دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۸۹۹

روستاییان مشکل اسنادی ۴۰ ساله دارند

زندی با یادآوری اهدای زمین های ملی به کشاورزان برای آبادانی آن، از بر زمین ماندن مشکل اسنادی انها پس از گذشت ۴۰ سال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «علی اکبری زندی» در نشست خبری شورای شهرستان گلپایگان با خبرنگاران، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات بعضی ادارات در شرایط نامناسب، خواهان رعایت شان ارباب رجوع شد و گفت: ادارات برای رسیدگی به مشکلات روستاها ورود کنند به خصوص ادارات خدماتی که در شهر و روستا به صورت مشترک خدمت می کنند، برای خدمت به اهالی روستا برنامه ریزی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده گلپایگان در شورای استان اصفهان با یادآوری ارجاع ارباب رجوع به پلیس ۱۱۰ بر برخورد خوب کارکنان ادارات با ارباب رجوع روستایی تاکید کرد و افرود: برخی نیاز های مردم، نیاز به بودجه ندارد و مردم گرفتار رفت و آمدهای بیش از حد، در شرایط کرونا هستند در حالی که می توان ادارات با پیگیر ی از استان درد مردم   کاهش یابد‌
وی به خانوارهای روستایی اشاره کرد که پس از ۴۰ سال، فاقد سند مسکونی هستند، اظهار کرد: کشاورز و روستایی از این رفت و آمدها ناراضی هستند و مسئولان قول می دهند ولی هنوز به آنها رسیدگی نشده است.
زندی خواستار پیگیری خواسته های روستا نشینان شهرستان گلپایگان که جمعیت ۱۸ هزار نفری را در برمی گیرد شد و افزود: روستا نشینان در شرایط سخت اقتصادی همانند دیگر مردم هستند و توجه هر چه سریعتر اداره ها و پیگیری کارها و خواسته های آنها طلب می کند.

حریم شهرستان گلپایگان حفظ شود

در ادامه «حمید نوروزی» با بیان اینکه فرهنگ تعامل، همدلی و کار گروهی نیاز به کار بیشتر دارد، گفت: شورای شهر کار ها را گروهی انجام می دهد و پارک بانوان گلپایگان یکی از بزرگترین پروژه های شهرستان در سایه همدلی و حاصل تلاش شهرداران مختلف به سرانجام رسید
رئیس شورای شهر گلپایگان با یادآوری اینکه مرزهای شهرستان گلپایگان مورد تجاوز شهرستان های اطراف قرار گرفته است، بیان کرد: رسانه ها ی شهرستان پیگیر حقوق گلپایگان باشند تا مسئولان شهر و شهرستان نیز با جدیت بیشتری به دنبال احقاق حق گلپایگان بروند.
وی با تاکید بر اینکه بخش عمده میراث ۷ هزار ساله سنگ نوشته ها به شهرستان گلپایگان تعلق دارد، اظهار کرد: شهرستان گلپایگان در مقایسه با شهرستان های استان های اطراف خود توانایی جذب بالای گردشگر دارد که راه رسیدن به آن ایجاد اعتماد و اعتماد سازی و احساس امنیت برای سرمایه گذاری در گلپایگان است و این امر مستلزم فراهم آوردن زیر ساخت مناسب است.

 در ادامه عضو شورای شهر گوگد  انتقال خبر دقیق، حساس و همه جانبه و به روز را کاری سخت عنوان کرد. /

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای شهرستان گلپایگان روستا نشینان تکریم ارباب رجوع گلپایگان کشاورزی شهرستان گلپایگان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خلیل‌آباد گفت: خلیل‌آباد یک شهرستان مستقل است و بالغ‌بر ۲۰ سال از شهرستان شدنش می‌گذرد و تمام ادارات آن باید در شهرستان مستقر شوند.

محمدرضا خوشنویس در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: با وجود اینکه چند سال از استقلال این شهرستان می‌گذرد، اما هنوز تعدادی از ادارات در خلیل‌آباد مستقر نشده و بخشی از وقت مسئولان شهرستان برای پیگیری‌های کارها در کاشمر صرف می‌شود.

وی اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در سطح شهرستان وجود ندارد، باید فعالیت خود را آغاز کنند و مدیران کل نیز در چارچوب وظایف قانونی خود در ارتباط با استقلال ادارات عمل کنند.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه «جهش تولید با مشارکت مردم» جزو مواردی است که یک اسم و عنوان نیست؛ بلکه مدیران بر اساس فعالیتشان در این حوزه ارزیابی می‌شوند، عنوان کرد: انقلاب و نظام برای مردم است و مشارکت مردم باید در سال جاری پررنگ‌تر شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم، دولت مسئله‌ محور است و دولت منابع محور نیست، تشریح کرد: در این دولت هیچ بن‌بستی معنا ندارد، مطمئناً برای هر مشکلی، راه‌حلی وجود دارد و برای حل مشکلات باید به سمت مردم حرکت کنیم و کار را از مردم بخواهیم.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه در سال جاری رایزنی با مدیران کل و افزایش تخصیص‌ها را مطالبه خواهیم کرد، افزود: در بین مردم بودن بسیار حائز اهمیت است و مدیران باید از ظرفیت‌های موجود برای تسهیلگری امور مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جلسات ادارات باید خارج از وقت اداری در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شود و بیشتر وقت مدیران برای جوابگویی به مردم و حل مسائل و مشکلات آنها صرف شود، تأکید کرد: خلیل‌آباد یک شهرستان مستقل است و بالغ‌بر ۲۰ سال از شهرستان شدنش می‌گذرد و تمام ادارات باید در شهرستان مستقر و مستقل شوند.

خوشنویس با تأکید بر اینکه مدیران شهرستان باید پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا حضور مدیران کل در شهرستان فعال و پررنگ شود، بیان کرد: مدیران ادارات شهرستان باید در خود خلیل‌آباد سکونت داشته باشند و این در سال جاری جدی‌تر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن