Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با بیان اینکه "این استان در عرصه‌های مبارزه با استبداد، استعمار و استکبار نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است" گفت: در این راستا یادواره شهدای ترور استان بوشهر اوایل ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این استان در عرصه مبارزاتی با استبداد، استعمار و استکبار اظهار داشت: استان بوشهر در مبارزه با ظالمان و دژخیمان دارای کارنامه درخشانی است که در این راستا شهدای بسیاری تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ترور استان بوشهر در اوایل محرم اظهار داشت: دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در همه برنامه‌ها و مراسم‌ها به صورت جدی رعایت شود.

استاندار بوشهر، شهید عاشوری را شخصیتی اثرگذار و مردمی  دانست و بیان کرد: نقش شهید عاشوری در پیش از انقلاب غیرقابل انکار است و راه‌اندازی موزه خدمات و اثرگذاری این شهید می‌تواند کمک مهمی در معرفی وی به نسل‌های جدید و آینده باشد.

وی با بیان اینکه شهید عاشوری پرچم‌دار انقلاب اسلامی در جنوب کشور بود افزود: شهید عاشوری عالم مبارز و از شخصیت‌های مهم جنوب به معنی دقیق کلمه پرچم‌دار انقلاب در جنوب کشور بود و این در اسناد ساواک قابل مشاهده است.

گراوند خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر قدردان این شهید هستند و به ایشان علاقه دارند، چراکه یک هویت بخشی برای مردم ایجاد کرده و در تاریخ همیشه ماندگار است.

یادواره شهدای ترور استان بوشهر در شهریورماه برگزار می‌شود خانواده‌های شهدای ترور استان بوشهر تجلیل شدند+تصاویر بوشهر| ویژگی‌های شهدای ترور به جامعه معرفی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر هم از زمان برگزاری یادواره شهدای ترور استان خبر داد و بیان کرد: مراسم بزرگداشت 14 شهید ترور استان بوشهر و شهید حجت الاسلام عاشوری یکشنبه دوم شهریور مصادف با سوم محرم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: این مراسم ساعت 10 صبح 2 شهریور با سخنرانی حجت الاسلام خسروپناه در مقبره شهید عاشوری واقع در "چغادک" به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه "شهید عاشوری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دست ساواک به شهادت رسید" گفت: مراسم یادواره شهدای ترور از طریق صدا و سیمای مرکز استان پخش مستقیم می‌شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... یادواره شهدای ترور استان بوشهر در شهریورماه برگزار می‌شود دیدار فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهدای تروریستی دیواندره و دری مریوان+تصاویر کردستان|خانواده‌های شهدای تروریستی دیواندره تجلیل شدند+ تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... یادواره شهدای ترور استان بوشهر در شهریورماه برگزار می‌شود دیدار فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهدای تروریستی دیواندره و دری مریوان+تصاویر کردستان|خانواده‌های شهدای تروریستی دیواندره تجلیل شدند+ تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۶ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۷ کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند ۸ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند مهمترین اخبار استانها امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم توصیه عضو مجلس خبرگان رهبری به رسانه‌ها / انتشار اخبار با چاشنی شیطنت ‌‌دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند + فیلم ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل عام ملت یمن شریکند روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای تروریستی دیواندره شهدای ترور برگزار می شود شهید عاشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود

امام جمعه اصفهان در دیدار با اعضای کنگره یادواره شهدای استان اصفهان گفت: کاری که در عملیات وعده صادق انجام شد بار دیگر این ادعا را ثابت کرد که مردم و مسئولان جمهوری اسلامی در مواضع خود صادق هستند و دشمن نیز این پیام را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای برگزارکننده کنگره یادواره شهدای استان و شهرستان اصفهان ضمن تبریک پیروزهای دلیرمردانه جبهه مقاومت و نیروهای مسلح کشور در عملیات غرورآفرین عملیات وعده صادق به ذکر نکاتی پیرامون بهتر برگزار نمودن کنگره شهدای اصفهان پرداخت و اظهار کرد: تبدیل وصیت‌نامه شهدا به کتاب، یکی از اموری است که می‌توان انجام داد و به ویژه برای برگزاری این کنگره از کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این زمینه بهره گرفته شود.

وی افزود: قدردانی از شهدا و خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همه ما است و به خصوص باید این قدردانی نسبت به جانبازان نیز وجود داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با بیان دشواری‌ها و سختی‌های زندگی جانبازان و لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها و هم چنین بهبود شرایط مراکز درمانی و مراقبت ویژه از جانبازان گفت: هر چه داریم از وجود شهدا و جانبازان است و دشمن نیز به همین دلیل سال‌های سال است از جنگ با کشور ما بیم دارد.

وی افزود: کاری که در عملیات وعده صادق انجام شد بار دیگر این ادعا را ثابت کرد که مردم و مسئولان جمهوری اسلامی در مواضع خود صادق هستند و دشمن نیز این پیام را دریافت کرد.

عضو خبرگان رهبری مقاومت بی نظیر مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق را سبب تسریع گسترش اسلام و انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: گاهی خداوند با دشمنان خود، دین خود را پیش می‌برد و لذا کودکانی که اسرائیل کشت هر یک بمبی علیه اسرائیل هستند و هر کشوری بخواهد با این رژیم از این پس رابطه داشته باشد ننگی برای آنها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: شهید و خون شهید اثر دارد و شهید دادن سربلندی است و همه همت اسرائیل نیز این بود که قدرت خود را نشان دهد و قصد داشتند با این قدرت، کشورهای اسلامی را بترسانند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر تعبیر حضرت امام (ره) درباره اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه این تعبیر را یک الهام الهی دانست و تصریح کرد: تحلیلگران تعابیر متعددی درباره حمله سپاه پاسداران به کار بردند و اظهار ناباوری می‌کردند و لذا مقاومت مردم مظلوم غزه و هم چنین عملیات وعده صادق معجزه خداوند بوده و ابهت آمریکا و اسرائیل را از بین برد.

وی شکست اسرائیل را جبران ناپذیر بیان کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «حکم جهاد بر شما مقرّر گردید و حال آنکه بر شما ناگوار و مکروه است، لکن چه بسیار شود که چیزی را مکروه شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح شما در آن بوده، و چه بسیار شود چیزی را دوست دارید و در واقع شرّ و فساد شما در آن است، و خدا (به مصالح امور) داناست و شما نادانید».

۱۰ کنگره به صورت بخشی در هر منطقه اصفهان برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی، فرمانده ناحیه امام صادق (ع) و دبیر کنگره شهدای شهرستان اصفهان در ابتدای این دیدار گزارشی از روند اجرایی کنگره شهدای اصفهان ارائه کرده و اظهار کرد: پس از حدود ۲۷ سال بار دیگر کنگره شهدای استان و کنگره شهدای شهرستان اصفهان فعالیت خود را شروع کرده است و بر همین اساس مدلی ارائه شده که ۱۰ کنگره به صورت بخشی در هر منطقه برگزار شود و در نهایت یک کنگره استانی در انتها برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره شهدای شهرستان اصفهان در ادامه افزود: در مجموعه استان، مسئول برگزاری کنگره شهدا، استانداری بوده و دبیر اجرایی آن نیز سپاه استان است و کمیته‌هایی نیز بر همین مبنا تشکیل شده است.

سرهنگ نصر اصفهانی ۶۰ درصد شهدای استان را متعلق به شهرستان اصفهان اعلام کرد و گفت: یک اجلاسیه مرکزی در استان تشکیل خواهد شد و هر شهرستانی که بالای هزار شهید داشته باشد می‌تواند به طور مستقل کنگره برگزار کند.

کد خبر 747507

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد