Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به دنبال جایگزین کردن هزینه‌های اطعام و توزیع غذای نذری در ماه محرم با تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، لوازم‌التحریر برای دانش آموزان کم‌بضاعت، تأمین هزینه بیماران، تأمین هزینه آزادی زندانیان غیر عمد و غیره هستیم.

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: برگزاری مراسم محرم امسال تابع پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگی‌های لازم با گروه‌های هدف برای برگزاری مراسم در محرم انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مراسم باید دارای مجوز باشد، گفت: برگزارکنندگان مراسم باید در سایت بیرق ثبت‌نام کرده باشند تا به آنها مجوز داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امسال به جای هزینه‌های اطعام و توزیع غذای نذری مرسوم در ماه محرم که به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا دیگر قادر به انجام آن نیستیم، به دنبال تهیه بسته‌های معیشتی برای توزیع در محلات کم برخوردار، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان کم‌بضاعت، تأمین هزینه آزادی زندانیان غیر عمد، تأمین هزینه‌های مساجد و سایر اماکن مذهبی، خرید پرچم جهت نصب در محلات و اماکن عمومی، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و تأمین هزینه بیماران به‌ویژه بیماران کرونایی هستیم.

 ولی‌نژاد با بیان اینکه ساعت برگزاری مراسم عزاداری حداکثر ۲ ساعت است، تصریح کرد: ضدعفونی اماکن برگزاری مراسم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حداقل ۲ متر از الزامات برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم است.

وی با اشاره به اینکه امسال دسته روی، علم‌گردانی ممنوع خواهد بود، گفت: ایستگاه صلواتی و استفاده از طبل و سنج نیز ممنوع است. سینه‌زنی شور در فضای بسته هم انجام نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص نظارت‌ها در این ایام گفت: در صورت تخطی از این موارد، در مرحله اول به مسئولین برگزارکننده هیات تذکر کتبی داده می‌شود. در مرحله دوم هرگونه خدمات قطع خواهد شد و در مرحله سوم مجوز برگزاری مراسم لغو و برگزارکنندگان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نذر سلامت گلستان کمک به نیازمندان پروتکل های بهداشتی ماه محرم برگزاری مراسم تأمین هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، گفت: ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه‌های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی بیش از ۱۰۰ هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

وی با بیان این‌که هزینه‌های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود، گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد از این هزینه‌ها از افراد گرفته نمی‌شود و آن را به سال‌های آتی انتقال می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گلوگاه اصلی ما در حال حاضر تأمین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است. سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش با اعلام این‌که در حوزه صنعت شهرها تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی امضا شده است از هدف‌گذاری تأمین یک میلیون زمین روستایی خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۶۷۰ هزار قطعه زمین تأمین شده و امیدواریم تا تابستان یک میلیون زمین روستایی را تأمین کنیم.

کد خبر 6097610 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • روند تامین داروهای بیماران خاص و صعب اعلام شد
  • هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس