Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:27:06 GMT

تأمین هزینه بیماران جایگزین برخی نذرهای مردم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۲۵۹

تأمین هزینه بیماران جایگزین برخی نذرهای مردم

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به دنبال جایگزین کردن هزینه‌های اطعام و توزیع غذای نذری در ماه محرم با تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، لوازم‌التحریر برای دانش آموزان کم‌بضاعت، تأمین هزینه بیماران، تأمین هزینه آزادی زندانیان غیر عمد و غیره هستیم.

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: برگزاری مراسم محرم امسال تابع پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگی‌های لازم با گروه‌های هدف برای برگزاری مراسم در محرم انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مراسم باید دارای مجوز باشد، گفت: برگزارکنندگان مراسم باید در سایت بیرق ثبت‌نام کرده باشند تا به آنها مجوز داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امسال به جای هزینه‌های اطعام و توزیع غذای نذری مرسوم در ماه محرم که به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا دیگر قادر به انجام آن نیستیم، به دنبال تهیه بسته‌های معیشتی برای توزیع در محلات کم برخوردار، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان کم‌بضاعت، تأمین هزینه آزادی زندانیان غیر عمد، تأمین هزینه‌های مساجد و سایر اماکن مذهبی، خرید پرچم جهت نصب در محلات و اماکن عمومی، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و تأمین هزینه بیماران به‌ویژه بیماران کرونایی هستیم.

 ولی‌نژاد با بیان اینکه ساعت برگزاری مراسم عزاداری حداکثر ۲ ساعت است، تصریح کرد: ضدعفونی اماکن برگزاری مراسم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حداقل ۲ متر از الزامات برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم است.

وی با اشاره به اینکه امسال دسته روی، علم‌گردانی ممنوع خواهد بود، گفت: ایستگاه صلواتی و استفاده از طبل و سنج نیز ممنوع است. سینه‌زنی شور در فضای بسته هم انجام نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص نظارت‌ها در این ایام گفت: در صورت تخطی از این موارد، در مرحله اول به مسئولین برگزارکننده هیات تذکر کتبی داده می‌شود. در مرحله دوم هرگونه خدمات قطع خواهد شد و در مرحله سوم مجوز برگزاری مراسم لغو و برگزارکنندگان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نذر سلامت گلستان کمک به نیازمندان پروتکل های بهداشتی ماه محرم برگزاری مراسم تأمین هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس

رئیس هیات بازرسی و انتخابات گلستان در جلسه هیات بازرسان انتخابات در گنبدکاووس گفت: به ازای هر شش شعبه اخذ رای یک بازرس تعیین شده است.

هانی محمدی افزود: مردم می‌توانند موارد تخلفات انتخاباتی را به سامانه پیامکی به شماره ۳٠٠٠۷۵۱۱۱ ارسال کنند.

وی تاکید کرد؛ بر مبنای ماده ۷۳ انتخابات، عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیر اداری در دستور کار بازرسان است.

محمدی افزود: بر اساس ماده ۸۲ قانون انتخابات در صورت بروز تخلف، موارد به دادسرا، شورای نگهبان و تخلفات اداری معرفی می‌شود.

هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز گفت: سلامت انتخابات وظیفه ذاتی و بنیادی هیات‌های اجرایی است و نقش بازرسان حساس و سرنوشت ساز است.

در ادامه جلسه هم چنین مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس تخریب نامزد‌ها در زمان انتخابات را مصداق بی دینی و بداخلاقی دانست و گفت: بازرسان با قبول مسئولیت، دین به گردن دارند و در صورت بروز هرگونه شائبه جانبداری با جدیت و قانونی برخورد می‌کنیم.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها