Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون ورزش‌های همگانی،‌ محسن وحدانی سرپرست کمیته نوجوانان و جوان فدراسیون ورزش های همگانی گفت:‌ به همت کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون ورزشهای همگانی و با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، محتوای آموزشی و ترویجی تولید شده توسط کمیته ها، انجمن ها و هیات های استانی از کانال های پرمخاطب شبکه اجتماعی شاد منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدانی افزود: هم اکنون محتوای کمیته های نوجوانان و جوانان، کمیته کودکان و هیات ورزشهای همگانی کیش از طریق کانال های شبکه شاد منتشر شده است. سرپرست کمیته نوجوانان و جوانان گفت: هم اکنون کانال معاونت تربیت بدنی و سلامت در شبکه شاد با ۸۲۸هزار عضو از پرمخاطب ترین کانالهای شبکه شاد است

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مخاطبین کانال شاد می توانند محتواهای منتشر شده را از طریق اپلیکیشن شاد و در کانال تغذیه سالم، وزن سالم و زندگی سالم به نشانیtarbiyatbadani۱@و معاونت تربیت بدنی و سلامت به نشانی tarbiyatbadani@ مشاهده کنند.

کد خبر 4998827 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی فدراسیون ورزش همگانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی باشگاه پرسپولیس فوتسال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی تیم ملی فوتسال ایران فیفا وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک