Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلوعیان بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: ظرفیت تولید بدنه ماسک در استان روزانه ۳۰۰ هزار عدد بوده که با لحاظ کردن دیگر مجوزهای واحدهای صنفی کوچک به ۴۰۰ هزار عدد هم می رسد.

وی افزود: کش زنی بدنه ماسک در همه تولیدی ها انجام نشده و همین امر سبب شده که تولید روزانه بین ۶۰ الی ۷۰ هزار عدد ماسک کامل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلوعیان تصریح کرد: در تهیه مواد اولیه ماسک در استان دچار مشکل بوده و این مواد در سطح بازار چند برابر قیمت مصوب عرضه می شود.

در ادامه جانشین و قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: در طول هفته های گذشته شیوع ویروس کرونا با همکاری همه مردم و دستگاه ها مدیریت شد.

محمد جواد کبیر با اشاره به در پیش بودن محرم، بیان کرد: با توجه به برگزاری آداب محرم و سنت ها باید از ظرفیت همه در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی در این ایام بهره برد.

کد خبر 4999087

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان صنعت معدن و تجارت گلستان ویروس کرونا ماسک طبی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز