Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، احداث ایستگاه‌های جدید آتش نشانی علاوه بر کاهش زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه و نیز کاستن خسارات جانی و مالی، موجب ارتقای کیفی در صحنه‌های آتش سوزی‌ها و حوادث هم می‌شود. تاریخ انتشار: 15:52 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۹۴۸

خبرگزاری میزان -  مهدی داوری در آیین رونمایی از تجهیزات جدید، کارگاه آموزشی و بهره برداری از ایستگاه ۱۳۲ آتش نشانی شهرداری تهران، با ابراز این مطلب، عنوان کرد: هم اکنون سرعت پاسخگویی آتش‌نشانی تهران خوب است، ولی میانگین رسیدگی به دلیل نبود ایستگاه در برخی نقاط کلان شهر تهران کمی از استاندارد‌های جهانی کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرعت پاسخگویی از زمان اعلام حریق تا رسیدن آتش‌نشانان را بر اساس استاندارد‌های جهانی ۶ دقیقه اعلام کرد و گفت: هم اکنون سرعت پاسخگویی آتش‌نشانی این سازمان مطابق با استاندار‌های روز جهان است.

مهدی داوری تاکید کرد: میانگین سرعت پاسخگویی سازمان آتش نشانی با ساخت ایستگاه‌های بیشتر در مناطق مختلف کلان شهر تهران باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به دلیل توسعه روز افزون مصالح ساختمان‌ها و تکنولوژی‌های جدید نیازمند به روز رسانی تجهیزات است که این کار در دوره مدیریت جدید شورای شهر تهران به خوبی انجام شده و امکانات خوبی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: سیستم هشدار زلزله تلفن همراه چگونه کار می‌کند؟

داوری با اشاره به اینکه نوسازی و تجهیز امکانات آتش نشانی تهران همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: ارتقای کیفی مهارت آتش نشانان نیز از دیگر برنامه‌های سازمان آتشنشانی است که در حال انجام است.

وی تاکید کرد: نیرو‌های آتش نشان باید همیشه از لحاظ قوای جسمانی آماده و در بهترین شرایط باشند تا بتوانند خدمات رسانی خوبی در مواقع حادثه از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی حریق سرعت پاسخگویی سازمان آتش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران