Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:40:41 GMT

واژگونی محموله میلگرد در خیابان آزادی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۶۴۷

واژگونی محموله میلگرد در خیابان آزادی

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از واژگونی یک دستگاه کامیون خاور حامل بار میلگرد در خیابان آزادی خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی گفت: در ساعت 22:48 شب گذشته خبر واژگونی یک دستگاه خاور در مسیر خیابان آزادی به غرب قبل از زیرگذر یادگار امام دریافت شد و تیمی از کارشناسان برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: بررسی های اولیه نشان از این داشت، راننده خاور حامل میلگرد به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد خودرو، ناگهان در این مسیر واژگون و محموله وی تخلیه می شود.

سرهنگ بهرام آبادی گفت: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف، کامیون خاور به حالت عادی برگشت و محموله وی به کنار راه انتقال یافت.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از رانندگان خواست: هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واژگونی پلیس راهور تهران محموله میلگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!

تین نیوز

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به زودی دوربین های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت های پلیس راهور نیز نصب می شود و در فاز اول این دوربین ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به برخورد پلیس با تخلفات ساکن گفت: تخلفات ساکن جزو آن دسته از تخلفاتی است که گرچه حادثه ساز محسوب نمی شود، اما هم می تواند منجر به حوادث رانندگی غیرقابل جبران شده و هم سبب اخلال در روند ترافیک می شود، از این رو پلیس برخورد با آن را در راستای روانسازی ترافیک و همچنین پیشگیری از وقوع تصادفات در دستورکار خود قرار داده است.

مومنی با بیان اینکه تخلف در محل ممنوعه، پارک دوبل، توقف در پیاده رو و ... جزو تخلفات ساکن محسوب می شود، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس راهور نسبت به اعمال قانون این تخلفات اقدام می کنند. علاوه بر آن از چند سال پیش تعدادی از خودروهای پلیس راهور تهران بزرگ نیز به دوربین ثبت تخلفات مجهز شده و از این طریق نیز نسبت به برخورد با تخلفات ساکن اقدام می شود.

وی از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات ساکن خبر داد و گفت: پلیس راهور پایتخت در حال آماده سازی موتورسیکلت های مجهز به دوربین ثبت تخلفات است. دوربین نصب شده بر روی این موتورسیکلت ها قابلیت ثبت تخلفات ساکن و جریمه متخلفان را داراست. در حال حاضر چند دستگاه از این موتورسیکلت ها آماده شده و پس از طی مراحل فنی و دریافت کدهای مربوطه بر تعداد این موتورسیکلت های دوربین دار افزوده شده و این موتورها نیز همچون خودروهای دوربین دار اقدام به جریمه خودروهای دارای تخلفات ساکن خواهند کرد.

مومنی درباره اینکه آیا دوربین های نصب شده بر روی موتورسیکلت ها تنها امکان ثبت تخلفات ساکن را دارند، گفت: در فاز اول، این دوربین ها نسبت به اعمال قانون و ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد. اما این دوربین ها قابلیت ثبت هر نوع تخلفی را دارند و بسته به برنامه نویسی آن، می توانند دیگر تخلفات را نیز ثبت کنند. لذا ممکن است در آینده از این دوربین ها برای ثبت دیگر تخلفات رانندگی نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه اعمال قانون مکانیزه تخلفات رانندگی، درصد خطا و دیگر چالش های ممکن را کاهش می دهد، گفت: در مواردی مشاهده شده که پارک یا توقف یک خودرو در محل نامناسب، منجر به وقوع تصادفی شدید و حتی مرگبار شده است. همچنین تخلفات ساکن سبب کندی تردد و ایجاد ترافیک می شود و برخورد پلیس نیز در همین راستا انجام می شود. طرح برخورد با تخلفات ساکن در سال ۱۴۰۳ نیز با جدیت در معابر پایتخت اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان