Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آستانه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعدادی از آزادگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، از آزادگان به عنوان پرچم اقتدار جمهوری اسلامی در غربت و مظلومیت یاد کرد و گفت: آزادگان در دوران اسارت، سربلند ماندند و نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها نشان دادند که به راستی تربیت یافتگان مکتب عاشورا، امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا بتوانیم قدردان زحمات و ایثارگری‌های آزادگان سرافرازمان و حافظ پیام آزادگی‌شان باشیم افزود: شما آزادگان عزیز پیام‌بر و پیام‌آور ایستادگی، صبر، استقامت، اقتدار و موفقیت بودید. شما نشان دادید که چگونه می‌توان بر ارزش‌ها پافشاری کرد و روی آنها ایستاد و این درس آزادگی و سرافرازی را تا سالهای سال به همه نسل‌های ما داده و خواهید داد.

فرمانده کل ارتش اذعان داشت: دیدار با شما عزیزان، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، یادآوری این موضوع مهم است که چه کسانی چه زحماتی را متحمل شدند تا امروز این مسئولیت‌ها به دست امثال ما بیفتد و ما وظیفه داریم برای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای این عزیزان بکوشیم و قدردان زحماتشان باشیم.

امیر سرلشکر موسوی همچنین تصریح کرد: دیدار با شما بزرگواران به ما یادآوری می‌کند که امنیت، سربلندی و موفقیت کشور مدیون چه کسانی است و ما امانتداران عزیزانی هستیم که با سختی و مشقت در مسیر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: ما در شرایطی که در مقایسه با آن دوران شرایط سختی هم نیست، وظیفه داریم برای صیانت از اقتدار و عزت کشور عزیز ایران اسلامی دنباله‌رو شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم.

در این دیدار که امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز حضور داشت، آزادگان به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت پرداختند.

گفتنی است، امیر محمود محمودی، سرهنگ حسین مبارکی، سرهنگ محمدابراهیم باباجانی، سرهنگ جواد شیرمحمدی، سرهنگ مجتبی جعفری، سرهنگ حمید فلاح‌دوست، سرهنگ حمید زارعی، سرهنگ محمد حدادی، سرهنگ محسن جعفری، سرهنگ ابوالفضل مهراسبی، سروان سیدرحیم فرقانی و ناوبانیکم محمد پازوکی آزادگان سرافرازی بودند که در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 4998895 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر موسوی ارتش مجلس شورای اسلامی لبنان هیئت دولت انفجار بیروت ایالات متحده آمریکا محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری حسین مدرس خیابانی شورای نگهبان مجلس فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد