Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:05:12 GMT

کلنگ ساخت ساختمان کلانتری در زرند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۷۹۳

کلنگ ساخت ساختمان کلانتری در زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید کلانتری ۱۲ در شهرستان زرند، تامین امنیت و آرامش را بسیار ضروری و با اهمیت دانست و گفت: تامین و توسعه امنیت در اولویت قرار دارد و باید برای ارتقای امنیت، نیرو‌های انتظامی تجهیز و تقویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ساختمان جدید کلانتری ۱۲ شهرستان زرند در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با زیربنای ۳۸۰ مترمربع در مدت زمان ۱۰ ماه احداث می‌شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند هم در این مراسم از امنیت به عنوان هدیه‌ای الهی و بزرگ یاد کرد و گفت: احداث کلانتری از مطالبات بحق مردم شهر زرند بود که امیدوار هستیم هرچه زودتر شاهد احداث و بهره برداری ساختمان کلانتری ۱۲ باشیم.

علی صادقی زاده، فرماندار زرند هم در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند خیر امنیت ساز گفت: پلیس در تمام عرصه‌های زندگی حضور فعال و مؤثری دارد و وجود کلانتری و پاسگاه در تامین امنیت جامعه، نقش حیاتی و بسزایی دارد.

حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری زرند هم در این مراسم، نعمت آرامش و امنیت را از مهم ترین و با ارزش‌ترین نیاز جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: بدون شک امنیت اجتماعی و روانی در هر جامعه‌ای بسیار حائز اهمیت است و بدون امنیت هیچ جامعه‌ای پابرجا نمی‌ماند.

 در این مراسم حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان زرند و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند. 

 انتهای پیام / م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی نیروی انتظامی کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان

سرهنگ علی رحیمی با حضور در همایش گرامیداشت روز روانشناس به ارائه گزارشی از اقدامات حوزه مشاوره، مددکاری و خدماتی که توسط مشاوران روانشناس در طول یک سال گذشته توسط آنان ارائه شده پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان با اشاره به نقش پر رنگ مراکز مشاوره و مددکاری در حوزه پیشگیری از آسیب ها، بیان کرد: آمار کل مراجعین به مرکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها در سال۱۴۰۲ بالغ بر ۳۰ هزار و ۵۲۲ پرونده بوده است.

رحیمی گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۷ پرونده به مرکز مشاوره و ۲۷ هزار و ۹۷۵ پرونده به دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها ارجاع شده است که از پرونده های ارجاعی به کلانتری‌ها تعداد ۶۷ درصد منجر به مصالحه شده است.

معاون سیاسی  اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: نیاز به نشاط اجتماعی در جامعه با توجه به جغرافیای خاص اجتماعی استان باید یکی از اولویت‌های روانشناسان و مشاوران در سطح استان قرار گیرد.

شریفی افزود: جغرافیای اجتماعی استان دارای گستردگی و تنوع های خاصی است که نیازمند نشاط اجتماعی و حال خوب در جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاههای اجرایی وظیفه مشارکت و گره گشایی در این زمینه را دارند تا انسجام اجتماعی در جامعه تحقق یابد. این امر با همت و کمک روانشناسان و مشاوران تحقق می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود