Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:33:16 GMT

دوبله آلمانی فیلمی درباره یک محکوم به اعدام + تیزر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۹۲۴

دوبله آلمانی فیلمی درباره یک محکوم به اعدام + تیزر

فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی از ۶ شهریورماه با دوبله آلمانی در آلمان اکران می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «یلدا» سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه کنندگی علی مصفا از ۶ با دوبله آلمانی در سراسر آلمان اکران می شود.

کمپانی لیتل‌دریم پخش‌کننده «یلدا» در آلمان، ضمن ارایه آنونس آلمانی، بنا به تقاضای سالن ها نسخه زیرنویس یا دوبله «یلدا» را اکران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«یلدا» از ششم شهریور در آلمان، از ٢٦ شهریور در لوکزامبورگ، از ٣١ شهریور در اتریش، از ٤ مهر در سوییس و از ۱۶ مهر در فرانسه روی پرده خواهد رفت.

«یلدا» تنها تولید مشترک جدی سینمای ایران در سال‌های اخیر و محصول ۶ کشور است.  

حقوق پخش سینمایی این فیلم توسط فروشنده و پخش‌کننده بین المللی کمپانی «پیرامید اینترنشنال» که توسط لویی مال فیلمساز فقید موج نو پایه گذاری شده تاکنون به ۲۵ کشور جهان واگذار شده است.

«یلدا»، منتخب هفتادمین جشنواره جهانی برلین، برنده جایزه بزرگ داوران جشنواره ساندنس آمریکا در سال ۲۰۲۰ و برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره صوفیه هم اکنون در سینماهای هنروتجربه در حال اکران است و تمامی درآمد آن از اکران سینمایی داخل کشور برای نجات جان دو زندانی محکوم به اعدام پرداخت خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد مریم کمیجانی، زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است. او در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است تا از طرف تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا بخشیده شود اما مجموعه اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.

بهناز جعفری، صدف عسگری، بابک کریمی، آرمان درویش، فرشته حسینی، فقیهه سلطانی، فروغ قجابگلو، زکیه بهبهانی، رامونا شاه، ساغر صباحی، حسن جودکی، محمد ساربان، کمال هاشمی، ولی الله ریگی، فرهاد فداکار، لیلا شفاعی مهر، محمود ذوالفقاری، نسا افرنگه، مریم خداوردی، بنفشه غفاری، بهنام داوری، سارا والیانی، بهرام افشار و با حضور فرشته صدرعرفایی بازیگران فیلم «یلدا» هستند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در توییتی نوشت: ‏مردم شریف تهران؛ جمعی از همکاران شورا با اقدامات پر حاشیه ‎زاکانی مخالف‌اند و اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد.

ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان و فضای سبز اشتباه است.

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی