Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۶ شهر تهران درباره اینکه قرارداد پیمانکار مربوطه در زمان بروز حادثه به اتمام رسیده بوده است، تصریح کرد: این موضوع کذب محض است. - اخبار اجتماعی -

تورج فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حادثه فوت نوجوان 12 ساله در پارک لاله به دلیل برق گرفتگی، اظهار کرد: ما کارشناس رسمی برای تشخیص عوامل بروز این فاجعه نیستیم و زمان بروز حادثه قاضی کشیک با کلانتری و کارشناسان برق در محل حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امور مربوط به این پرونده در حال رسیدگی است و مرجع قضائی تشخیص خواهد داد چه کسانی  چه سهمی در این حادثه دارند بنابراین باید صبورانه منتظر باشیم تا خروجی کارشناسی افراد ذیصلاحی که مرجع قضائی مشخص کرده، اعلام شود. 

شهردار منطقه 6 شهر تهران درباره اینکه قرارداد پیمانکار مربوطه در زمان بروز حادثه به اتمام رسیده بوده است، تصریح کرد: این موضوع کذب محض است زیرا برای تعیین پیمانکاران مراحلی وجود دارد و اگر قرار باشد پیمانکار جدیدی جایگزین شود، 3 ماه پیش از اتمام قرارداد کفایت اسناد و بررسی های فنی صورت می‌گیرد در ادامه این روند آگهی مناقصه در روزنامه منتشر می‌شود و افرادی واجد شرایط پاکت‌های خود را ارائه می‌دهند.

وی افزود: بعد از بازگشایی و بررسی پاکت‌های مناقصه، برنده مشخص می‌شود و از همان روز کار را به فرد یا شرکت برنده، تحویل می‌دهند بنابراین نمی‌گذاریم خلائی در واگذاری کار به پیمانکار ایجاد شود اما برخی به صورت عمد یا غیرعمد تشکیکی در این زمینه ایجاد می‌کنند درحالی که پیمانکار فعلی و قبلی مربوطه نیز همان روز بازداشت شدند.

فرهادی درباره امر نظارت بر کار پیمانکاران، اظهار کرد: به طور حتم نظارت‌ها به صورت مستمر و سلسله مراتبی در حال انجام است و اگر اینطور نبود هر روز در شهر حادثه و فاجعه‌ای رخ می‌داد اما در مواردی کوتاهی یک نفر در وظایف و مسئولیت‌ها ممکن است منجر به بروز چنین حوادثی شود.

مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدندحفظ جان شهروندان در پارکها باید به طور جدی در دستور کار شهرداری تهران باشد

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران بیشتر بخوانید... حفظ جان شهروندان در پارکها باید به طور جدی در دستور کار شهرداری تهران باشد مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند چطور باید از تکرار حوادثی مانند جان‌باختن نوجوان ۱۴ ساله در پاک لاله جلوگیر کرد؟! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حفظ جان شهروندان در پارکها باید به طور جدی در دستور کار شهرداری تهران باشد مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند چطور باید از تکرار حوادثی مانند جان‌باختن نوجوان ۱۴ ساله در پاک لاله جلوگیر کرد؟! واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۲ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۳ فیلم/ واژگونی پژو ۲۰۶ سرقتی حین فرار از دست پلیس ۴ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد ۵ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم ۶ آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان ۷ مرگ راکب موتورسیکلت حین لایی‌کشی در باغ‌آذری ۸ "اجاره دادن کودکان" به افراد سودجو برای کار در معابر و خیابان‌ها! مهمترین اخبار اجتماعی مشخص نیست حدود ۵۰ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" برای چه کسر می‌شود؟!/ عدم صداقت مسئولان و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان رونمایی از جدیدترین تجهیزات آتش‌نشانی تهران/ از پهپاد شناسایی محل آتش‌سوزی تا ربات مانیتور اطفاء + تصاویر ماده اولیه واکسن کرونای ایرانی تولید شد/ بخش عمده واکسن‌‌های آنفلوآنزای امسال وارداتی است محسن هاشمی اظهارات خود درباره ساختمان‌های ناایمن را پس گرفت! مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامب و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل‌عام ملت یمن شریکند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران پارک لاله تهران شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه‌ای در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، دو کارگر جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ با بیان اینکه اشاره به فوت دو کارگر حین حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاک‌برداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 748421

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر