Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری روز شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر افزود: بحث ویروس کرونا وجهه اداری ندارد و با این شرایط نمی‌‏توانیم از بخشنامه و خواهش کردن بگوئیم و اینکه ما نظارت می‏‌کنیم شما رعایت کنید.

کشمیری ادامه داد: هر ۱۰۰ سال یک پدیده این چنینی رخ می‏دهد و هیچ پدیده‏ای تاکنون به اندازه کرونا فراگیری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در این راستا استفاده از ماسک، دستکش، ضدعفونی محل کار و استفاده نکردن از وسائل مشترک در بانک‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.

وی گفت: در بررسی صورت گرفته از وضعیت رعایت پروتکل‏های بهداشتی در بانک‎ها چهار تا پنج شهرستان‎ پروتکل‎ها را به صورت صددرصد و و بوشهر و دشتستان نیز درصد رعایت پروتکل‌ها از سوی آنها به ترتیب ۹۰ و ۸۶ درصد گزارش شده است.

کشمیری ادامه داد: میزان رعایت پروتکل‌ها از سوی مراجع کنندگان به بانک‎های شهرستان دشتستان نیز ۵۴ درصد است و با توجه به وضعیت چشمگیر مبتلایان کرونا در شهرستان یادشده این موضوع حکایت از ارتباط مستقیم رعایت پروتکل‌ها و شمار مبتلایان دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: درصد استفاده مشترک از وسایل مشترک مانند استامپ و خودکار در بانک‎ها نیز ۵۵ درصد گزارش شده که روی این موضوع باید به طور ویژه کار شود.

وی افزود: آمار فوتی‎های کرونایی شب گذشته در استان بوشهر ۶ نفر گزارش شده که سه نفر آنها بالای ۸۲ سال بودند و این آمار نشان می‎دهد نسبت به سلامت سالمندان خوب کار نشده است.

کشمیری گفت: باتوجه به اینکه سالمندان  از منزل خارج نمی‏ شوند این موضوع نشان می‏‎دهد که سایر افراد با حضور  در اجتماع و بی احتیاطی آنها را مبتلا به کرونا کرده اند.

وی افزود: در کمیته ملی مقابله با کرونا، مجازات‌های مدنی و مالی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تصویب شده که عملیاتی شدن آن می‌تواند در کاهش مبتلایان این بیماری نقش چشمگیری ایفا کند.

برچسب‌ها کرونا بوشهر بانک مرکزی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر بانک مرکزی ایران کرونا بوشهر بانک مرکزی ایران رعایت پروتکل ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد