Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@21:20:04 GMT

دو هشدار پلیس برای جلوگیری از سرقت گوشی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۳۸۵

دو هشدار پلیس برای جلوگیری از سرقت گوشی

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سرهنگ شهاب امینی اظهار داشت: سرقت به شیوه قاپیدن یکی از شگرد‌های سارقان است که در این اقدام مجرمانه، افرادی که سرگرم مکالمات تلفنی و فعالیت در فضای مجازی بوده و اغلب تمرکز کمی به محیط اطراف دارند، ممکن است طعمه سارقان قرار گیرند.

وی افزود: به طور معمول، همراه داشتن شی یا وسیله مورد توجه سارق که از ارزش ریالی بالایی برخوردار است مثل گوشی تلفن همراه، کیف و زیورآلات از جمله فاکتور‌های مهم برای سارقان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه استفاده از وسایل کمکی مثل "هندزفری" در زمان برقراری ارتباط تلفنی عملا تمرکز افراد را به اطراف بیشتر می‌کند، تصریح کرد: شهروندان بهتر است در هنگام تردد در معابر و مکان‌های شلوغ از محیط اطراف خود غافل نشده و ترتیبی اتخاذ کنند تا امکان رویت گوشی و نوع آن توسط سارقان به حداقل برسد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اگرچه کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا در برخورد با این گونه جرایم کاملا قاطع بوده و به طور جدی به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند؛ اما لازم است شهروندان نیز در این زمینه مشارکت داشته و مراقبت بیشتری از اموال با ارزش خود داشته باشند.

سرهنگ امینی همچنین درخواست کرد هموطنان در صورت مشاهده این موارد در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا اطلاعات خود را با مراکز پلیس و کلانتری‌ها به اشتراک بگذارند که کمک موثری در کشف و شناسایی مجرمان خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات سارقان گوشی سرقت گوشی گوشی قاپی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سیم و کابل در دام قانون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: باند سرقت سیم و کابل با دستگیری۶ سارق و ۳ مالخر متلاشی شد که در این راستا سه خودرو هم توقیف شد
سردار امان الهی افزود: ارزش اموال سرقت شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان و مس جمع آوری از کابل‌های سرقتی ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • سارقان سیم و کابل در دام قانون
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد