Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به کسری ۱۲۰ میلیاردی پرداخت حقوق در استان گفت: حقوق‌ها تا ماه جاری پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جعفر رودری عصر امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال جاری که به ریاست فدائی استاندارکرمان و با حضور با حضور پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، آیت‌اللهی‌موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه بودجه هزینه‌ای سال 98 استان کرمان بسته شده اظهار داشت: در تملک دارائی مجموعا  هزار و 976 میلیارد تومان ابلاغی پایان سال برای 98 بود  که 42 درصد آن تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 166 میلیارد تومان از اعتبار تخصیص یافته نقد بود که برای جذب آن دستگاه‌ها مشکلی نداشته و به موقع جذب شدند گفت: 656.6 میلیارد تومن آن اسناد بوده که در مجموع اسناد دو ساله و سه ساله 82.4 میلیارد تومان جذب نشده است.

عضو کمیسیون بودجه مجلس خبر داد: پیش‌فروش 200 میلیون بشکه نفت تا پایان امسال به بخش خصوصیاختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد

وی با بیان اینکه تا پایان تیرماه دستگاه‌ها مهلت داشتند این اسناد را جذب کنند و چنانچه دستگاهی جذب نکرد سهمیه آن به دستگاه دیگری اختصاص پیدا کند گفت: با بررسی انجام شده روند خوبی در دستگاه‌ها برای جذب این اسناد وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه مهلت وجود دارد تا مبلغ باقی مانده را جذب کنیم و سهمیه استان از دست نرود افزود: شهرداری‌ها از جمله شهرداری شهربابک با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان از جمله دستگاه‌هایی هستند که سهمیه اسناد خود را جذب نکردند.

وی با بیان اینکه 211 میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای استان تاکنون پرداخت شده که معادل 34 درصد است گفت: تاکنون حقوق کارکنان ادارات پرداخت شده است و دراعتبارات هزینه‌ای اولویت پرداخت حقوق است.

رودری با اشاره به اینکه امسال نرخ رشد بودجه جاری استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها یک درصد بیشتر است عنوان کرد: کسری 120 میلیاردی برای پرداخت حقوق داریم و باید از سایر موارد تامین اعتبار شود.

وی با بیان اینکه بودجه هزینه‌ای امسال استان 617 میلیارد تومان است گفت: تنها راه پیش روی استان برای تامین کسری اعتبارات دستگاه‌ها فروش املاک مازاد است و از ابتدای امسال دستگاه‌ها هر چه ملک فروخته‌اند پول آن به استان برگشت خورده و مشکلی از این بابت نداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ادامه داد: هزار و 680 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی 99 تملک دارایی استان کرمان است که 424 میلیارد تومان معادل 25 درصد بودجه تملک دارایی استان تاکنون تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه به لحاظ تخصیص بودجه جزو استان‌های اول کشور هستیم و در توزیع بودجه نیز رتبه اول کشوری را داریم گفت: 393 طرح در سال 99  داریم که 151 طرح مبادله شده و مابقی نیز در شرف مبادله است.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: تعلل در نظارت دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول است انتقاد استاندار کرمان از عدم جذب تسهیلات تبصره ۱۸/ از برنامه زمان‌بندی ایجاد اشتغال عقب هستیم استاندار کرمان: منابع جبران خسارات اقتصادی ویروس کرونا در این استان هنوز تامین نشده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: تعلل در نظارت دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول است انتقاد استاندار کرمان از عدم جذب تسهیلات تبصره ۱۸/ از برنامه زمان‌بندی ایجاد اشتغال عقب هستیم استاندار کرمان: منابع جبران خسارات اقتصادی ویروس کرونا در این استان هنوز تامین نشده است واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۳ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۴ کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند ۵ گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز ۶ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۷ استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها ۲ شهر وضعیت قرمز دارند ۸ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد آمار کاهشی سفر به خراسان رضوی؛ شهروندان پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند فرمانده سپاه قدس گیلان: «رزمایش قرارگاه ثامن» ۲۷ مرداد برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم ماده اولیه واکسن کرونای ایرانی تولید شد/ بخش عمده واکسن‌‌های آنفلوآنزای امسال وارداتی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان استاندار کرمان میلیارد تومان برنامه ریزی پرداخت حقوق استان کرمان دستگاه ها هزینه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اس آمار سپرده‌های بانکی مردم اصفهان در بانک‌ها را بیش از ۴۳۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: که با در نظر گرفتن سرمایه‌هایی مانند زمین، طلا و دلار میزان سرمایه‌های حبس شده به رقمی بسیار بیشتر از بودجه حدود ۵ هزار همتی کشور می‌رسد که برای توسعه قابل استفاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی خضری پیش از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین معارفه مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اصفهان اظهار کرد: به این نشست مهم باید خاص‌تر نگاه کرد زیرا تکریم و معارفه ابعاد و آثار مهمی دارد، نخست تشکر و تقدیر از مدیری که مدتی تصدی مسئولیتی را برعهده داشته و خدماتی را ارائه کرده است همچنین معرفی مدیر جدیدی که در سنگر جدید اراده خدمت دارد.

وی بر این اساس برگزاری آئین تکریم و معارفه را مبتنی بر اخلاق ایرانی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر ابعاد این مراسم هشدار به همه ما است که فرصت‌ها زود می‌گذرد و باید جوابگوی اقدامات خود باشیم، خدمت در نظام جمهوری اسلامی که با این همه مجاهدت سر کار آمده، بسیار دشوار است و امروز نیز همه جبهه کفر در پی شکست آن هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان عملیات اخیر و غرورآفرین وعده صادق را دستاورد جدی گرفتن کار از سوی افرادی دانست که معادلات جهانی را به هم زد و ایران را در چشم دوست و دشمن عزیز کرد و گفت: در اوج تحریم و کارشکنی مطلق توانستیم کاری کنیم که با همه تجهیزاتشان نتوانستند در برابر آن مقاومت کنند، امروز در حوزه اقتصادی فرهنگی اجتماعی نیز باید اینگونه کار کنیم بنابراین یکی از درس‌های این جلسه آن است که در هر وظیفه‌ای که بر عهده داریم، کار را جدی بگیریم، گاهی در مقام نقد گاهی خوب کار می‌کنیم اما در مسیولیت‌ها جدیت لازم را نداریم.

خضری با اشاره به نقش جدی اقتصاد و دارایی در سیاست‌گذاری‌های دولت ادامه داد: این نهاد یکی از ارکان تصمیم‌گیر در حوزه بانک‌ها، بیمه‌ها، خصوصی‌سازی و اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ به شمار می‌آید همچنین مولدسازی از موارد مغفولی بود که جدی گرفته شد البته نقدهایی از باب سیاست گذاری به آن وارد است.

وی یکی از وظایف مهم اقتصاد و دارایی را نظارت مالی عنوان کرد و یادآور شد: در استان‌ها این وظیفه پررنگ‌تر از بخش اول است و ادارات امور اقتصاد و دارایی در حوزه نظارت‌های مالی در کنار نظارت‌های بیرونی به عنوان چشمان آئین دولت مشغول نظارت بر هزینه‌کردها هستند و با وجود همه محدودیت‌ها، شاهد تلاش شبانه‌روزی و دلسوزانه هستیم‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان یکی از نقدهای استانی را بر نظام بودجه‌ریزی کشور وارد دانست و گفت: این موضوع را به عنوان پیام اصفهان با وزیر مطرح کنید که عدالت در نظام بودجه‌ریزی وجود ندارد همچنین نقش استان‌ها و دستگاه‌ها در اقتصاد کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و در توزیع بودجه استانی نیز عدالت وجود ندارد.

خضری خاطر نشان کرد: یک کارمند در استان اصفهان حداقل ۲۰ میلیون تومان کمتر از کارمند مشابه در همان دستگاه دریافت می‌کند و در تمام دستگاه‌های استان اصفهان این تفاوت بین دستگاهی درباره حقوق و مزایای زیرمجموعه وزارتخانه‌ها در استان‌های مختلف دیده می‌شود که قابل تحمل نیست و بی‌انگیزگی کارکنان را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: درست است که باید محرومیت‌ها نیز مدنظر قرار گیرد اما آنچه مغفول واقع شده توجه به نقش استان‌ها در اقتصاد کشور است، اصفهان پس از تهران در رتبه دوم تأمین درآمدهای مالیاتی قرار دارد اما در توزیع اعتبارات از رتبه هفتم برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان سهم راه‌های استان و در کشور را ۷ درصد برشمرد و گفت: این مشکل را بخاطر ادامه نقش ملی اصفهان در اقتصاد کشور در وزارتخانه مطرح کنید، پیشنهاد دیگر ما به مدیران ارشد برای افزایش کارآمدی نظام حکمرانی و رضایتمندی مردم با همین بودجه، امکانات و سازوکارهای کنونی تمرکززدایی و اعطای اختیارات به استان‌ها است.

خضری با استناد به آمار بانک مرکزی اعلام کرد: آمار سپرده‌های بانکی مردم اصفهان در بانک‌ها در دی‌ماه سال گذشته بیش از ۴۳۵ هزار میلیارد تومان بود که با در نظر گرفتن سرمایه‌هایی مانند زمین، طلا و دلار میزان سرمایه‌های حبس شده به رقمی بسیار بیشتر از بودجه حدود ۵ هزار همتی کشور می‌رسد که برای توسعه، اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و حتی اجرای ایده‌های جدید قابل استفاده خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات مالی بخش گردشگری و بازسازی خانه‌های تاریخی گفت: با استفاده از ۱۰ درصد سرمایه بی‌استفاده استان در صورت اجرای روش‌های جدید تأمین مالی ۴۰ هزار میلیارد تومان به دنبال دارد به همین دلیل از وزارت اقتصاد درخواست داریم که پیشتاز رفع آفت تمرکز در تهران باشد تا شاهد افزایش کارآمدی باشیم.

کد خبر 747809

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • چهار محور در استان مسدود است
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه