Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:06:19 GMT

استارت آپهای برتر اینوتکس معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۲۳۱

استارت آپهای برتر اینوتکس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۰ که به صورت آنلاین در پارک فناوری پردیس برگزار شد با معرفی استارت آپهای برتر به کار خود پایان داد. 

یکی از بخش های نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰، «اینوتکس پیچ » بود که استارت آپها در آن محصولات خود را ارائه کردند. در بخش اینوتکس پیچ ۱۲۰ استارت اپ از ۶ استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ تیم برتر به مرحله نهایی بر روی استیج ایده‌های خود را ارائه کردند و طرح ها از سوی داوران انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله از رقابت که در استان‌های (سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، مازندران و تهران) برگزار ‌شد، ابتدا تیم‌های استارت اپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی به معرفی ایده یا محصول خود ‌پرداختند.

استارت آپهایی که محصولات خود را ارائه کردند شامل «رفع تنبلی چشم با واقعیت مجازی»، «سامانه‌ای برای فروش دست سازهای بلوچی»، «شست‌وشوی مدرن با نانو مواد»، «ارائه محتوا برای مسافران»، «نرم افزاری برای کنترل زندگی افراد شیرین»، «ساخت دستگاهی برای رشد مجدد مو در افراد سرطانی»، «روی برای کاهش فسادپذیری محصولات باغی»، «راهکاری برای رفع چالش بسته بندی محصولات سنتی»،«کاغذهای رویشی»،«امکان ساخت میکروب‌های صنعتی انبوه»،«تولید شوینده‌های زیستی» بودند.

استارت آپهای «سوچن؛ سامانه‌ای برای فروش دست سازهای بلوچی»، «آنتی آلوپسیا؛ساخت دستگاهی برای رشد مجدد مو در افراد سرطانی» و«سایکلابس؛ رفع تنبلی چشم با واقعیت مجازی» به ترتیب رتبه های سوم تا اول شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در نظر سنجی مردمی تیم استارت آپی که «نرم افزاری برای کنترل زندگی افراد شیرین» را طراحی کردند برگزیده شد.

همچنین در این مراسم پوستر اینوتکس ۲۰۲۰ رونمایی شد.

کد خبر 4999223 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: اینوتکس استارت آپ معرفی نفرات برتر ویروس کرونا تحقیقات علمی اینترنت ایالات متحده آمریکا گوگل نوآوری شرکت دانش بنیان شبکه اجتماعی تیک تاک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینوتکس واکسن کرونا روسیه دونالد ترامپ گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم چهارم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛ ۲۸ اسفند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برگزار شد که شهداب ۳-۰ ایفاسرام اردکان را شکست داد و در نیمه نهایی به تیم‌های فولاد سیرجان و پیکان پیوست.   در مسابقه دوم، اما شهرداری ارومیه با پیروزی ۳-۲ برابر طبیعت سرنوشت تیم چهارم راه یافته به مرحله نیمه نهایی را به مسابقه سوم کشاند که این مسابقه دوشنبه ۲۸ اسفند برگزار می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی 3 ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳
  • انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی
  • ۱۰ ویژگی خرید بدون واسطه میلگرد و آهن چیست؟
  • معرفی تیم چهارم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛ ۲۸ اسفند
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • راه‌هایی برای تبدیل کردن صبحانه به تجربه‌ی لذت‌بخش!
  • طراحی سایت فروشگاهی و تفاوت‌های آن با طراحی سایت شرکتی
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات والیبال سالنی کیش