Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@04:37:05 GMT

بازیکنان مورد علاقه ستارگان NBA در کودکی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۴۴۱

بازیکنان مورد علاقه ستارگان NBA در کودکی

برای هر حرکت نیاز به محرک است و قطعا ستارگان فعلی NBA که دوستشان داریم با دیدن بازی اساطیر نسل قبل به بسکتبال علاقه مند شدند و تلاش کردند بخشی از بازیشان را شبیه آن بازیکن کنند.

بازیکن مورد علاقه ستارگان فعلی NBA را بررسی خواهیم کرد.

لبران جیمز

مانند بسیاری از هم نسل هایش، بازیکن مورد علاقه لبران مایکل جردن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او می گوید که الن آیورسون نیز برای او مانند خدا بود و نشان می داد که کودکان سیاهپوست چقدر اهمیت دارند. جردن آنقدر برای لبران فوق العاده بود که فکر می کرد هیچ وقت حتی نزدیک او هم نمی شود اما آیورسون الگوی واقعی او بود. همچنین لبران پوستری از کوبی برایانت را روی دیوارش داشت و به خاطر او در کالج افرو بلند داشت و بعد از اینکه کوبی موهایش را کوتاه کرد او نیز از او تقلید کرد. لبران می گوید:

هر وقت می خواستم نا امید شوم یا از تمرین خسته می شدم به کوبی فکر می کردم و او به من انگیزه می داد.

الن آیورسون، کوبی برایانت و مایکل جردنتری یانگ

بازیکن مورد علاقه تری یانگ از کودکی استیو نش بوده به شکلی که حتی او را بهترین بازیکن تاریخ می دانست و پاس ها و دریبل های زیبایش را دوست داشت و سعی می کرد مانند او بازی کند. همچنین او در اکلاهاما بزرگ شده بود و در نوجوانی طرفدار کوین دورنت نیز بود.

تری یانگ و کوین دورنتزایان ویلیامسون

بازیکن مورد علاقه زایان، مایکل جردن بوده که به گفته او بهترین ویدئوی بسکتبالی که در عمرش دیده، بازی آخر فینال ۱۹۹۸ شیکاگو بولز در مقابل یوتا جز بود که جردن توپ را از کارل ملون دزدید و گیم وینر بازی را مقابل برایان راسل زد. همچنین او همیشه لبران جیمز را دنبال می کرده و حرکات او را به بازی اش اضافه می کرد و تلاش می کرد بدن خود را مانند لبران تقویت کند.

زایان ویلیامسونلوکا دانچیچ

دانچیچ بارها اعلام کرده است که لبران جیمز الگوی او بوده و برایش افتخاری است که کنار جیمز بازی می کند. او در یک مصاحبه به شوخی گفت:

اگر من روی لبران بتوانم دانک بزنم بازنشسته خواهم شد.

 لبران نیز در جواب بازی لوکا را ستایش کرده است و اعتقاد دارد که دانچیچ یکی از اساطیر NBA خواهد شد.

لوکا دانچیچ و لبران جیمزجوئل امبید

اولین باری که امبید بازی بسکتبال را تماشا کرد فینال سال ۲۰۰۹ لس آنجلس لیکرز در مقابل اورلاندو مجیک بود در نتیجه بازیکن مورد علاقه او همیشه کوبی برایانت بوده. دو سال بعد برای اولین بار بسکتبال بازی کرد و هر بار که شوتی را بلاک می کرد نام کوبی را فریاد می زد و کوبی را باعث و بانی علاقمندی اش به بسکتبال می دانست اما حکیم اولاجوان را به عنوان الگوی دیگرش می دانست و اگر به بازی حکیم و امبید نگاهی بیندازید متوجه شباهتشان می شوید.

حکیم اولاجوان و جوئل امبیدیانیس آنتتکومپو

یکی از بازیکنان مورد علاقه یانیس اسکاتی پیپن بوده چرا که یکی از بهترین بازیکنان دو طرفه لیگ بود و دفاع قوی داشت. دیگر بازیکن مورد علاقه او الن آیورسون بوده که با قدی کوتاه در مقابل غول ها بازی می کرد. گرچه یانیس هم اکنون یکی از غول های لیگ است.

اسکاتی پیپنکوین دورنت

تیم مورد علاقه دورنت، تورنتو رپترز بود و از آنجا که تیمی تازه تاسیس بود او می خواست بخشی از آن باشد پس مانند بسیاری از طرفداران رپترز بازیکن مورد علاقه او وینس کارتر بود. او از دانک های زیبایش لذت می برد و هر وقت کارتر امتیاز می آورد، در خانه می ایستاد و برایش دست می زد!

وینس کارتر و کوین دورنتپال جرج

پال جرج در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای با بلیچر ریپورت گفت از کودکی طرفدار کلیپرز بوده چرا که سبک بازی تیم را دوست داشته. اما بقیه خانواده جرج طرفدار لیکرز بودند و با اختلاف کوبی برایانت بازیکن مورد علاقه او بود. او لباس کوبی را داشت، سعی می کرد مانند کوبی راه برود، حالت چهره متمرکز کوبی روی نیمکت را تقلید کند و مانند او لباس بپوشد. همچنین او تلاش می کرد مانند او همیشه از هر کس دیگری بیشتر تمرین کند. پنی هاردوی و تریسی مک گریدی نیز جزء بازیکنان مورد علاقه او بودند.

کوبی برایانتاستفن کری

او طرفدار رجی میلر و استیو نش بود. او حس رقابت جویی، بازی کلاچ و آف بال میلر و بازی خلاقانه و ترکیب پاس و شوت استیو نش را دوست داشت و تلاش کرد تا بازی این دو را ترکیب کند و حال مانند رجی شوت می زند و مانند نش خلاق است.

استفن کریراسل وستبروک

مجیک جانسون بازیکن مورد علاقه وستبروک بود. هیچ وقت بازیکنی کاملا شبیه وستبروک در لیگ نبوده پس عادیست که سبک بازی او با بازیکن مورد علاقه اش یکسان نباشد. در مصاحبه ای دیگر او پائو گسول را به عنوان بازیکن مورد علاقه دیگرش نام برد چون به عنوان یک بیگ من مهارت بالایی داشت.

مجیک جانسون و راسل وستبروکبردلی بیل

بیل در کالج و دبیرستان شماره ۲۳ را به خاطر عشقش به لبران جیمز می پوشید. اما در NBA درفت شد شماره خود را به خاطر دوین وید به ۳ تغییر داد گرچه هیچ وقت نگفته بود که طرفدار وید است تا وقتی که پیراهنش را در فصل قبل یا وید عوض کرد و به او گفت که بازیکن مورد علاقه اش بوده.

دوین وید و بردلی بیلآنتونی دیویس

بازیکن مورد علاقه او همیشه لبران جیمز بود و او دلیل پوشیدن شماره ۲۳ توسط دیویس در کالج کنتاکی بوده. همچنین کایل کوزما نیز یکی دیگر از طرفداران لبران است. احتمالا برای کوزما و دیویس بازی کردن کنار الگوی کودکیشان مانند رویاست. همچنین اگر به بازوی سمت راست دیویس نگاه کنید می بینید که نام شیکاگو که در آن بزرگ شده روی آن تتو شده. دیویس همیشه ویدئوهای جردن را نگاه می کرد و او را یکی از الگوهای خود می داند. بعد از افزایش قد در کالج او از گارد تبدیل به پاورفروارد شد و تیم دانکن را به عنوان الگوی خود انتخاب کرد.

لبران جیمز، آنتونی دیویس و کایل کوزماکوای لنرد

کوای در شهر کامپتن و بعد لس آنجلس کالیفرنیا بزرگ شده است و خانواده اش برای دور نگه داشتن او از خیابان، او را به ورزش های مختلفی بردند. خانواده لنرد مانند بسیاری از خانواده های کالیفرنیا طرفدار لیکرز بودند اما کوای برخلاف خانواده اش از لیکرز بدش می آمد چرا که او طرفدار الن آیورسون و سبک بازی زیبا و شخصیت جالبش بود.

جیمز هاردن

شاید عجیب ترین بازیکن مورد علاقه مطلب برای جیمز هاردن است که طرفدار جیسون کاپونو بود. کاپونو چیزی بیشتر از یک رول پلیر شوت زن نبود اما هاردن همیشه طرفدار USLA بوده و کاپونو برای ۴ سال بهترین اسکورر تیم بود.

جیسون کاپونودوایت هاوارد

بازیکن مورد علاقه او کوین گارنت بود و بعد از بازنشستگی گارنت در اینستاگرام این مطلب را بیان کرد. او گفت:

تو همیشه بازیکن مورد علاقه من بودی. دلم برای جنگ ها و کری خوانی ها و زمان های خوبی را که در زمین در کنار هم گذراندیم تنگ خواهد شد ولی هیچگاه یادم نمی رود وقتی با سرت به من ضربه زدی به من چه گفتی.

گارنت پاور فروارد با مهارتی بود و کار پای قوی داشت. شاید هاوارد مهارت بالایی در شوت نداشته باشد اما کار پایش مانند گارنت است.

درگیری گارنت و هاوارددریک رز

در کلاس ششم و هفتم تریسی مک گریدی بازیکن مورد علاقه رز بود اما در همان زمان بود که لبران جیمز در کلیولند کولیرز معروف و محبوب می شد و او طرفدار لبران شد. یکی از بزرگترین بازی های دوران قبل از مصدمیت رز تقابل بولز و کاوالیرز و بعد بولز و میامی هیت بود که دریک مقابل بازیکن مورد علاقه خود به میدان می رفت گرچه این بازی ها پر از تنش نیز بود.

لبران جیمز و دریک رززک لاوین

کوبی و تریسی مک گریدی بازیکن های مورد علاقه زک بودند. کوبی به خاطر تلاشگری و ذهنیتش قبل از ورود به هر بازی و T_Mac به خاطر شکل بازی خاص خودش. ۱۳ امتیاز مک گریدی در ۳۵ ثانیه و ۶۲ امتیاز کوبی در سه کوارتر را بهترین لحظات عمرش می داند.

۱۳ امتیاز مک گریدی در ۳۵ ثانیهکلی تامسون

مانند بسیاری دیگر از بازیکنان فعلی بازیکن مورد علاقه او کوبی بود اما تامسون در پورتلند بزرگ شده است پس کودکی اش با تشویق بلیزرز گذشت و رشید والس بازیکن محبوبش در تیم بود.

کایری اروینگ

کایری تلاش می کرد که بازیش ترکیبی از سبک چانسی بیلاپس، دریک رز و کریس پال باشد و رهبر، مدافع و دریبلر خوبی باشد و تا حد زیادی موفق بوده. همچنین او همیشه تلاش کرده بود که احترام کوبی را کسب کند معروف ترین آن دعوت کردن کوبی به چالش یک به یک با جایزه ۱۵۰۰۰ دلار بود.

کری خوانی کایری اروینگ قبل از بازی یک به یک با برایانتدیمین لیلارد

لیلارد می گوید از کسی در سبک بازی تقلید نکرده اما الن آیورسون قهرمان نوجوانی اش بود. آیورسون کوچک ترین فرد در زمین بود اما بهترین بازی را داشت و همه کار می کرد تا برای تیم یک برد بیاورد و با شجاعت میان بازیکنان دو متری درایو می کرد و امتیاز می آورد.

الن آیورسون و دیمین لیلارددریماند گرین

از آنجا که دریماند نزدیک دیترویت بزرگ شد، الگویش همیشه بن والس بوده. وقتی او جایزه بازیکن دفاعی سال را برد نامه ای به والس نوشت و از او تشکر کرد. او به عنوان سنتر قد کوتاهی داشت اما بدنی بسیار قدرتمند داشت که او را ۴ بار بازیکن دفاعی سال کرد.

بن والس و دریماند گرینکارل آنتونی تونز

کارل در نیوجرسی زندگی می کرد و تیم مورد علاقه دوستانش نیوجرسی نتس بود اما او نیویورک نیکس را به عنوان تیم مورد علاقه برگزید و دائم با دوستانش کری می خواند. بازیکنان مورد علاقه او والت فریزر و پاتریک ایویئینگ بود. گرچه او هیچوقت نمی توانست بازی های نیکس را از نزدیک ندید اما تمام آنها را از تلوزیون نگاه می کرد.

پاتریک ایوئینگ و کارل آنتونی تونزنیکولا یوکیچ

یوکیچ در صربستان به بازی های NBA دسترسی زیادی نداشت و ویدئو هایی از بازی های مجیک جانسون را تماشا می کرد. او بازی هایی که پاس کاری زیادی داشتند را دوست داشت و از مهارت حکیم اولاجوان در پینت و میدرنج نیز لذت می برد. همچنین جوکر ساعت های زیادی را صرف نگاه کردن بازی های مایکل جردن می کرد چرا؟ چون مایکل جردن بود!

نیکولا یوکیچدی آنجلو راسل

او تنها ستاره فعلی لیگ که الگویش مانو جینوبلی است. بازی آنها کمی نیز شبیه است. هر دو چپ دست هستند، هر دو سرعت زیاد و بدن قدرمتندی ندارند و پاسور خوبی هستند و حمله را می توانند بچرخانند. دلیل علاقه مندی او به مانو جینوبلی این بود که بلافاصله بعد از ورودش به زمین در تیم تاثیر می گذاشت.

دی آنجلو راسل و مانو جینوبلیجیسون تیتم

تیتم همیشه بازی کوبی را دوست داشته و طرفدار لیکرز بوده پس احتمالا او از بوستون متنفر بوده اما در دو تابستان گذشته با کوبی تمرین کرد و حال در بوستون خوشحال است. همچنین او در بخشی از بازیش از کارملو آنتونی، کوین دورنت، پال جرج و تریسی مک گریدی تقلید کرده.

کوبی برایانت و جیسون تیتمآیزیا تامس

تامس قد کوتاهی دارد و انتظار می رود بازیکنی قد کوتاه الگویش باشد اما از آنجا که او طرفدار سیاتل سوپر سانیکس بود پس بازیکنان مورد علاقه او گری پیتون و شان کمپ بودند.

شان کمپ و گری پیتون

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن مورد علاقه او بازیکنان مورد علاقه کوبی برایانت مانند بسیاری مایکل جردن کوین دورنت لبران جیمز او طرفدار همچنین او سبک بازی او همیشه بزرگ شده بازی ها بزرگ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر

مدافع ایرانی السد در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام شش بازی به پایان رسید و در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با چهار گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک گل به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

حزباوی در تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر که توسط روزنامه استاد الدوحه انتخاب شد قرار گرفت.

این بازیکن ایرانی که در نخستین فصل حضورش در السد در بیشتر بازی های در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست نمایش خوبی در قهرمانی تیمش از خود نشان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟