Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار دو تیم پارس جنوبی‌جم- فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت 20:45 دقیقه امشب دیدار 2 تیم پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی جم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پارس جنوبی‌جم که به رده پانزدهم  جدول لیگ برتر سقوط کرده است نیاز مبرم به 3 امتیاز این رقابت خانگی برای فرار از منطقه خطر دارد.

از آن طرف تیم فولاد خوزستان که با 47 امتیار در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد با کسب سه امتیاز  می‌تواند جایگاه خودشان را حفظ کند و شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.

لیگ برتر فوتبال| ترکیب تیم پارس جنوبی‌جم و فولاد خوزستان اعلام شد نتایج زنده هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال پورموسوی: تلاش می‌کنیم سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم/شناخت خوبی از فولاد دارم

در نیمه نخست دو تیم حملاتی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند و جمی‌ها چند بار تا خط دروازه پیش رفتند ولی از خط دروازه عبور نکرد از آن سو تیم فولاد خوزستان هم که بیشتر در میانه میدان کار می‌کرد دنبال راه نفوذ از سد پارس جنوبی می‌گشت که با وجود چند حمله ولی ثمری نداشت.

این نیمه با فراز ونشیب‌ها مختلف بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| ترکیب تیم پارس جنوبی‌جم و فولاد خوزستان اعلام شد پورموسوی: تلاش می‌کنیم سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم/شناخت خوبی از فولاد دارم قرارداد همتی با باشگاه پارس جنوبی فسخ شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| ترکیب تیم پارس جنوبی‌جم و فولاد خوزستان اعلام شد پورموسوی: تلاش می‌کنیم سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم/شناخت خوبی از فولاد دارم قرارداد همتی با باشگاه پارس جنوبی فسخ شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۲ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۳ ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم ۴ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ پایان یک دهه بلاتکلیفی اهالی روستای " جنگلده بالا"؛ روستا از کاسه سد نرماب جابه‌جا می‌شود ۷ اختصاصی|معاون رئیس‌جمهور: از ۶ مجموعه دانش بنیان برای تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت کرده‌ایم ۸ سخت‌گیری‌های کرونایی در استان گلستان نتیجه داد؛ روند ‌ابتلا به کرونا کاهشی شد + فیلم مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند وداع با نخستین امام جمعه بیرجند / پیکر آیت الله ربانی به زادگاهش روستای مهمویی منتقل شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم پیش بینی ۲ ساله نرخ ارز مبنای علمی ندارد عراق|موفقیت چشمگیر حشد شعبی در دفع نفوذ داعش به دیالی و صلاح‌الدین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد