Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:15:31 GMT

یک حمله دیگر به کاروان نظامیان آمریکایی در عراق

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۵۱۷

یک حمله دیگر به کاروان نظامیان آمریکایی در عراق

به گزارش جماران؛ به گزارش منابع عراقی، کاروان خودرویی نیروهای آمریکایی در عراق عصر شنبه هدف بمب های کنار جاده ای قرار گرفت.

تله انفجاری کنار جاده‌ای در مسیر کاروان نظامی آمریکا  در بزرگراه بصره - ذی قار عراق منفجر شده است.

بر اساس گزارش ها، گروه «عصبةالثائرین» مسئولیت این حمله را برعهده گرفته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون گزارش از خسارت یا تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

انفجار امروز نهمین حادثه در هفته‌های اخیر در مسیر حرکت کاروان نیروهای آمریکایی در عراق است

روز گذشته نیز کاروان خودرویی نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در بزرگراه استان «دیوانیه» واقع در جنوب عراق هدف بمب کنار جاده ای قرار گرفت.

چهارشنبه شب هم یک بسته انفجاری بدون وارد آمدن تلفات در مسیر کاروان تدارکات و تجهیزات نیروهای ائتلاف بین المللی در غرب استان ناصریه منفجر شد.

سه شنبه نیز یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر حرکت کاروان نیروهای آمریکایی به پایگاه «التاجی» در شمال بغداد منفجر شد.

انفجار این بمب باعث آتش‌سوزی در یکی از کانتینرهای خودرویی نیروهای آمریکایی شد.

عصر یکشنبه نیز یک دستگاه انفجاری در مسیر کاروان حامل تجهیزات نظامی نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در جاده بین‌المللی استان «ذی قار» در عراق منفجر شد.

در اثر این انفجار به یک خودرو حامل تجهیزات نظامی و تدارکاتی نیروهای آمریکایی خسارت وارد آمد.

اول مرداد ماه جاری هم کاروان نیروهای آمریکایی در مسیر جاده بین‌المللی بغداد - ناصریه در تقاطع «البطحاء» مورد حمله قرار گرفت.

این کاروان حامل مواد و تجهیزات تدارکاتی بود و چندین خودرو  از آنها به علت انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای در آتش سوخت.

اخبار مرتبط حمله موشکی به محل استقرار نیروهای آمریکایی در شمال بغداد هدف قرار دادن کامیون حامل یک خودروی نظامی آمریکا در بغداد پهپاد آمریکایی در شمال بغداد سقوط کرد اصابت دو راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد + فیلم برخورد موشک به اطراف سفارت آمریکا در بغداد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا عراق نیروهای آمریکا در عراق حمله به نیروهای آمریکا در عراق سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نیروهای آمریکایی کنار جاده ای بین المللی منفجر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد