Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشی در خصوص پیگیری وضعیت ترمیم حقوق کارکنان مناطق عملیاتی در خبرگزاری تسنیم منتشر شد که به جز برخی تماس های مشکوک قابل رهگیری و پیگیری، تماس های متعددی نیز از سوی کارکنان محترم صنعت نفت در پی داشت که نکاتی قابل تأمل را بیان کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز گزارشی در تسنیم با عنوان "پیگیری عجیب کارکنان رسمی غیرعملیاتی وزارت نفت برای افزایش چندمیلیون‌تومانی حقوق" منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش که به منظور پیگیری حقوق کارکنان عملیاتی تهیه و منتشر شده بود آمده : "سفره‌ای که قرار بود برای کارکنان مناطق عملیاتی گشوده شود، امروز از سوی کارکنان رسمی پشت‌میزنشینی در حال پیگیری است که چند برابر کارکنان غیررسمی شاغل در مناطق عملیاتی حقوق و مزایا دارند و مطابق رأی سال 96 دیوان عدالت اداری مشمول این افزایش نمی‌شوند."

با وجود پیگیری مبتنی بر قانون حق ترمیم حقوق کارکنان مناطق عملیاتی در گزارش تسنیم، در واکنش به این گزارش افراد معدود و انگشت شماری که خود را کارکنان رسمی وزارت نفت معرفی کرده اند با تماس های متعدد با خبرگزاری و حتی شماره های شخصی خبرنگار و دیگر اعضای تحریریه خبر، اقدام به توهین و بعضا تهدید و مزاحمت های گاه و بیگاه کرده اند که اسناد این اقدامات و پیامهای توهین آمیز و بعضا تهدیدآمیز این افراد، در خبرگزاری تسنیم جهت پیگیری های حقوقی موجود است.

اما حساب این افراد که مشخص نیست چرا از پیگیری حقوق کارکنان مناطق عملیاتی عصبانی شده اند، با کارکنان صنعت نفت کشور جداست؛ چرا که هیچ گاه یک نیروی انسانی فعال در صنعت نفت، برای بیان نظرات و عقاید خود، از الفاظ نامناسب و تهدیدآمیز کوچه بازاری استفاده نمی کند.

البته شمار زیادی از کارکنان صنعت نفت نیز در تماس با خبرگزاری تسنیم با درخواست پیگیری خبرگزاری در خصوص حقوق آنها در مناطق عملیاتی، ضمن منصفانه ندانستن گزارش تسنیم، نکات قابل تأملی را بیان کرده اند. از جمله سخنان این افراد، موارد ذیل است که بدون کم و کاست و بدون قضاوت در صحت آن، به صورت مستقیم از زبان کسانی که در تماس با خبرگزاری تسنیم، خود را کارکنان رسمی صنعت نفت معرفی کرده اند، منتشر می شود.

* وضع کارکنان استخدامی صنعت نفت که استخدام آنها مربوط به سال 85 و قبل از آن است، خوب بوده ولی بقیه استخدامی های نفت بعد از این سال، با مشکلات متعددی در میزان حقوق و مزایا مواجه اند.

* مزایای افزایش حقوق و دستمزد کارکنان رسمی نفت برای استخدام های بعد از سال 93 اجرایی نشده است.

* در منطقه عملیاتی ما، کارکنان رسمی با 6 یا 8 سال سابقه، از برخی نیروهای قراردادی حقوق کمتری دریافت می کنند.

* سالهاست که گریدهای مرسوم و قانونی شغلی برای ما اعمال نشده است.

* سایر وزارتخانه ها در ماههای پایانی سال 98 اقدام به افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان رسمی خود کرده اند، اما وزارت نفت تنها 15 درصد به پایه حقوق کارکنان اضافه کرد.

* گوش وزیر نفت به درخواست های معیشتی کارکنان رسمی و غیررسمی بدهکار نیست، لطفا پیام ما را به گوش مسئولان برسانید.

* برای کارکنان غیررسمی مناطق عملیاتی بندی با عنوان بند 10 در سال گذشته اجرایی شده که موجب ترمیم نسبی حقوق آنها شد اما ماده 10 قانون اختیارات و وظایف نفت برای کارکنان رسمی اجرایی نشده است.

* اینکه تعدادی در وزارت نفت حقوق های بالا می گیرند دلیل بر این نمی شود که همه کارمندان رسمی نفت حقوق های بالا بگیرند و این در همه وزارتخانه ها وجود دارد و مختص وزارت نفت نیست.

خبرگزاری تسنیم آمادگی دارد مطالب کارکنان صنعت نفت را شنیده و منتشر کند و برای خبرگزاری مردمی تسنیم، حساب برخی افراد که از زبان توهین و تهدید استفاده می کنند،  از حساب کارکنان زحمتکش صنعت نفت جداست. کارکنان نفت می توانند مطالب خود را جهت پیگیری و انتشار در خبرگزاری تسنیم، به آدرس ایمیل info@tasnimnews.com ارسال فرمایند.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ بزرگ‌ترین افت تاریخ بورس رقم خورد ۲ اختلاف جدی حقوق کارمندان دولت و دریافتی ماهانه حقوق بگیران بخش خصوصی از کجا ناشی شد؟ ۳ گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی غیرعملیاتی وزارت نفت برای افزایش چندمیلیون‌تومانی حقوق ۴ بازار طلا به استقبال محرم رفت/ کاهش قیمت طلا و سکه/ حباب سکه کم شد ۵ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۵|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۶ جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم ۷ پیش بینی حرکت شاخص بورس در ۳ سناریو ۸ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۴| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در برخی استان ها مهمترین اخبار اقتصادی گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی غیرعملیاتی وزارت نفت برای افزایش چندمیلیون‌تومانی حقوق بزرگ‌ترین افت تاریخ بورس رقم خورد حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم‌واریزی/ تأخیر ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ ظریف: شکست فلاکت‌بار آمریکا در شورای امنیت با فضاسازی جبران نمی‌شود گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارکنان مناطق عملیاتی کارکنان صنعت نفت خبرگزاری تسنیم حقوق کارکنان کارکنان رسمی گزارش تسنیم ترین اخبار وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس

یک مطالعه آماری نشان می‌دهد تعداد پناهجویانی که به علت بی‌خانمان شدن در انگلیس به کمک نیاز دارند طی یک سال به شدت افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، موسسه خیریه کمک به مهاجران و پناهندگان موسوم به «Praxis» افزایش پدیده بی‌خانمانی را در انگلیس چشمگیر توصیف کرده است.

آمارهای رسمی منتشر شده نشان می دهد این رقم بین سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته میلادی (۲۰۲۳) بیش از دو برابر شده است.

۱۸۷۰ خانوار در دوره ژوئیه تا سپتامبر وجود داشتند که به دلیل مواجهه با بی‌خانمانی از مقامات محلی درخواست کمک داشتند.

در همین حال، این رقم برای دوره اکتبر تا دسامبر به ۴۱۵۰ افزایش یافت.

این ارقام از بازه‌های زمانی مشابه در ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ برآورد شده است.

به گزارش «آی نیوز»، کمبود مسکن در دسترس و مقرون به صرفه به این معنی است که پناهندگان برای یافتن خانه‌ای برای نقل مکان با مشکل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه