Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:33:48 GMT

شادمانی آبادانی‌ها پس از پیروزی در برابر شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۶۹۲

شادمانی آبادانی‌ها پس از پیروزی در برابر شاهین بوشهر

به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شنبه شب با سه گل عیسی آل‌کثیر، محمدرضا غبیشاوی و طالب ریکانی در برابر شاهین بوشهر به برتری دست یافت  تا در آخرین دیدار خانگی این فصل خود صاحب یک برد شیرین شود.

جمعی از هواداران آبادانی با به صدا در آمدن سوت پایان این دیدار با خودروهای خود و با زدن بوق اقدام به شادی در خیابان‌های مرکزی این شهر کردند تا تلاش بازیکنان صنعت‌نفت را ارج بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران آبادانی با بیرون آوردن پرچم برزیل و صنعت‌نفت شادی کنان خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تختی این شهر را طی کردند و شعار بچه‌ها تشکر تشکر سر دادند.

بهنام سراج سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان و عیسی آل‌کثیر که در این دیدار دوازدهمین گل خود را به ثمر رساند بیشتر از دیگر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفتند.

اما در آن سو بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر که سقوطشان به لیگ دسته اول حتمی شد اشک در چشم داشتند و گریه کنان سوار بر اتوبوس حامل این تیم شدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شنبه شب از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر توانست با نتیجه سه بر یک میهمانش شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد تا با ۴۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این فصل قرار گیرد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ را مشاهده می کنید.

 

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند