Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:37:05 GMT

درآمد شهرداری شهرکرد ۵۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۷۵۸

درآمد شهرداری شهرکرد ۵۰ درصد کاهش یافت

حیدر علی‌پور شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: کاهش صدور پروانه ساخت و لغو کمیته انطباق از علت‌های اصلی کم شدن درآمد شهرداری در این مدت به شمار می‌رود.
وی افزود: به دلیل خشکسالی منابع آبی وضعیت فضای سبز و درختان شهرکرد در مرحله هشدار قرار گرفته  است و زنگ خطر آن به صدا درآمده و خسارت‌های احتمالی ناشی از این موضوع جبران‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی‌پور تصریح کرد: حفظ و نگهداری وضعیت موجود فضای سبز شهرکرد مورد توجه مسوولان مرتبط در مدیریت شهری قرار گیرد.
نایب رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: نظارت بر فعالیت پیمانکاران مانند حوزه فضای سبز برعهده شهرداری است.
طیبه شریفی تاکید کرد: شهرداری در انعقاد قراردادهای حجمی با پیمانکاران باید استفاده از نیروی انسانی متخصص و کیفیت کار را در نظر گیرد.
وی یادآور شد: منشأ و علت اصلی بروز مشکلات در حوزه مدیریت شهری به بودجه و اعتبارات ربط ندارد.
شریفی تصریح کرد: شورای اسلامی شهرکرد باید علت مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری را شناسایی و نتیجه را اعلام کند.
وی اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات موجود بر سر راه توسعه همه‌جانبه شهرکرد در دستور کار مسوولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی قرار دارد.
عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مرکز چهارمحال و بختیاری یک شهر بزرگ اما توسعه‌نیافته است.
فرهاد رئیسی با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ،تاکید کرد: در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، شهرداری نقش موثری در پیش‌بینی مکان‌هایی برای برگزاری مراسم مختلف عزاداری با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی دارد.
وی افزود: واحد اجراییات شهرداری با کمبود نیروی انسانی مواجه است و جلوگیری از تخلفات مرتبط با انواع ساخت و ساز در شهر به افزایش نیروی انسانی متخصص نیازمند است.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: استفاده از پساب فاضلاب در فضای سبز مرکز چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد.
مصطفی حیدری تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تحقق این برنامه آمادگی خود را اعلام کرده است.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری کووید ۱۹ شده، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
شهرکرد به ‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد شورای اسلامی شهرکرد چهارمحال و بختیاری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم