Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران اقدامات مختلف دولت تدبیر و امید در استان تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ انوشیروان محسنی بندپی در نشست مشترک با رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به اقدامات مختلف در حوزه آسیب های اجتماعی اظهار داشت: تهیه سند آسیب های اجتماعی یکی از اقدامات خوبی بود که در استانداری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جهت تامین زیرساخت ها به عنوان کلیدی ترین اقدام در حوزه جهش تولید 19 شهرک دولتی و 13 شهرک خصوصی ایجاد شده و هم اکنون حدود 18 درصد اشتغال، 22 درصد شاغلان خدمت، 25 درصد تولید ناخالص داخلی، 54 درصد سپرده های بانکی در تهران وجود دارد و بیش از 50 درصد درآمدهای مالیاتی از 14 میلیون نفر جمعیت پایتخت دریافت می شود.

استاندار تهران تصریح کرد: احداث ساختمان سد نمرود، طرح ساماندهی آب های سطحی جنوب تهران، طرح آبرسانی به شهر تهران از سد کرج، طرح قمر بنی هاشم (ع) به عنوان بزرگ ترین طرح در حال اجرا، طرح آبرسانی سد ماملو و ایجاد تاسیسات فاضلاب تهران، پرند، اسلامشهر، شهریار از اقدامات مهم در استان تهران است.

محسنی بندپی با اشاره به دیگر اقدامات گفت: توسعه حمل و نقل جاده ای، احداث باند دوم شهریار- اسلامشهر، کمربندی دوم تهران، تعریض و بهسازی محور هراز، احداث آزادراه کنارگذر جنوب تهران، آزادراه تهران- کرج و تهران- شمال، مترو تهران- اسلامشهر، مسیر قطار حومه ای تهران-پردیس و تهران- پیشوا و موفقیت در حوزه کشاورزی که 2 درصد شاغلان از سطح کشور در این حوزه را در بر می گیرد  پروژه های موفق دولت در 6 سال گذشته می باشد.

وی همچنین عنوان کرد: در مورد محیط زیست، آسیب های اجتماعی و وضعیت پسماندها براساس طرح جامع مدیریت به شهرداری ماموریت دادیم، از سوی دیگر شهرداری مکلف به صیانت از بهبود یافتگان آسیب های اجتماعی شد تا 6 هزار نفر را با حرفه آموزی به جامعه برگرداند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران محسنی بندپی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: صنایع استان تهران باید تا سال ۱۴۰۶ مجموعا ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی نصب کرده باشند تا با رعایت قانون تأمین ۵ درصد برق از محل نیروگاه‌های تجدیدپذیر، از جرایم مربوطه معاف شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حکیم الهی، مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اظهار داشت: براساس ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان، صنایع با مصرف برق بیش از 1 مگاوات، موظفند معادل 1 درصد از برق مورد نیاز سالانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند و این روند بایستی تا پایان سال پنجم به 5 درصد برسد.

وی افزود: صنایع یا باید معادل تأمین یک‌درصد برق سالانه خود را از محل احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و یا از تابلوی سبز بورس این میزان برق را تا زمان احداث نیروگاه تجدیدپذیر، خریداری کنند، در غیراین صورت آن یک درصد بر اساس قیمت‌های متفاوتی در قبوض برق آنها تحت عنوان ماده 16 لحاظ خواهد شد.

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با بیان اینکه در این استان 239 اشتراک صنعتی مشمول این ماده با مصرف برق بیش از یک‌مگاوات هستند، گفت: این صنایع باید تا سال 1406 مجموعا 57 مگاوات نیروگاه خورشیدی نصب کرده باشند تا با رعایت قانون تأمین 5 درصد برق از محل نیروگاه‌های تجدیدپذیر، از جرایم مربوطه معاف شوند.

وی ادامه داد: صنایع در شهرک‌های صنعتی به‌خاطر سوله‌هایی که دارند، فضای مناسبی را برای نصب نیروگاه خورشیدی در اختیار دارند به‌طوری که هر کیلووات ساعت نیروگاه خورشیدی را که روی زمین 500 دلار هزینه دربردارد، در سقف سوله‌ها می‌توان با 350 تا 400دلار هزینه، احداث کرد؛ همچنین برای هرکیلووات ساعت نیروگاه خورشیدی بر روی زمین 15 مترمربع فضا نیاز است که این میزان فضا روی سوله‌ها تا 5 متر هم قابل تقلیل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف