Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر شاهین شهرداری گفت: این پیروزی را به هواداران واقعی صنعت نفت که همیشه در برد و باخت کنار تیمشان هستند تبریک می‌گویم. بابت صحبت‌هایی که کردم عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید داوران را زیر سوال بردم، اما هر چیزی که گفتم، فقط برای این بود که از تیمم حمایت کنم، در غیر این صورت هیچ وقت نمی‌خواستم کسی را محکوم کنم یا زیر سوال ببرم. مسئولیت تمام نتایج تیم با من است، اما اگر حرفی زدم به دلیل نگرانی برای آینده صنعت نفت بود.

شاید هفته بعدی، آخرین حضور من روی نیمکت باشد، اما صنعت نفت همیشه ماندنی است

او در ادامه گفت: شاید هفته بعدی، آخرین حضور من روی نیمکت باشد، اما صنعت نفت همیشه ماندنی است. اگر می‌گویم متحد شویم، به خاطر صنعت نفت این حرف را می‌زنم که همیشه در آبادان ماندگار است. باید تیم کنونی را حفظ کنیم و با برنامه ریزی بهتر، تفکرات بهتر کادر مدیریتی و کمک‌های حامیان مالی تمام مشکلات را برطرف کنیم تا در  طول فصل با چالش‌هایی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و مشکلات مالی مواجه نشویم. باید تمام مسائل را همان ابتدای فصل برطرف کنیم. خدا می‌داند که اگر حرفی زدم، فقط برای کمک به صنعت نفت و حمایت از این تیم بود، اما عده‌ای سوء استفاده کردند و با مطرح کردن مسائل مالی، گفتند که سراج مدعی شده که مبلغ قرارداد‌ش باید ۲ میلیارد باشد.

شاید فاصله مربیگری من با اسکوچیچ از زمین تا آسمان باشد

سرمربی صنعت نفت گفت: شاید فاصله مربیگری من با اسکوچیچ از زمین تا آسمان باشد. او حقش است که ۲، ۳ میلیارد بگیرد و شاید حق من همینی است که می‌گیرم. فقط گفتم که انتظار بی جا نداشنه باشیم و مشکلات نیم فصل دوم تیم را با نیم فصل اول مقایسه کنیم. برابر شاهین شهرداری بازی خوبی انجام دادیم. شاید اگر موقعیت‌هایی که در بازی‌های گذشته و حتی همین بازی از دست دادیم را به گل تبدیل می‌کردیم، اکنون جایگاه بهتری در جدول داشتیم. اکنون ۴۱ امتیاز داریم و شاید خیلی‌ها از من ایراد بگیرند، اما صنعت نفت در تاریخ حضورش در لیگ برتر، هیچ وقت ۴۱ امتیاز نگرفته است.

توهین به بهنام سراج، توهین به یک شهر است

سراج گفت: جایگاهی که به دست آمد، با مربی و بازیکن خارجی بود. اصلا من هیچ کاری نکردم، اما افتخارش برای صنعت نفت است. پس چرا باید خودمان را با فحاشی خراب کنیم. در طول دوران ورزشی خودم هیچ وقت به کسی توهین نکردم، اما در همین سایت‌ها چقدر به من فحش می‌دهند؟ توهین به بهنام سراج، توهین به یک شهر است. فحش به یک استان و خانواده‌های خودشان است؛ بنابراین شاید بهتر باشد که این کار را نکنند. در فضای مجازی عده‌ای به عیسی زاده (مدیرعامل صنعت نفت) توهین می‌کردند، اما عیسی زاده به جز کار خوب، کار دیگری برای صنعت نفت انجام نداده است. او تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و چند سال صنعت نفت را در این سطح نگه داشت.

نیازی به کمک ندارم و تنها می‌خواهم از صنعت نفت حمایت شود

او افزود: اگر اسم امام جمعه، رئیس سازمان صداوسیما و نماینده مجلس را آوردم، تنها به این دلیل بود که بیایند و به تیم کمک کنند. نمی‌خواهم هیچ کسی به من کمک کند، زیرا نیازی به کمک ندارم و اگر کسی می‌خواهد به من کمک کند، این کار را برای صنعت نفت انجام دهد. بیایید از تیم حمایت کنیم. برزیل هم ۷ گل می‌خورد، اما سرشان را نمی‌برند. یک روزی هم بارسلونا با نتیجه‌ای تاریخی می‌بازد. فوتبال همین است. اشتباهات و تمام نتیجه نگرفتن‌ها برای من و تمام افتخارات برای اسکوچیچ. صنعت نفت بهترین جایگاهش در لیگ برتر را کسب کرده و افتخارش برای همه ما است. ان شاالله بازی بعدی هم بتوانیم با قدرت و جوانمردی بازی کنیم. دلخوشی من خوشحال بودن مردم آبادان است.  

ضربات آخر را از روی شکم سیری می‌زنیم

سراج گفت: همه دیدند که بازی خوبی بود. شاهین شهرداری هم بازی خوبی انجام داد، اما اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد، با اختلاف ۶، ۷ گل پیروزی می‌شدیم. مشکل گلزنی چند بازی است که تیم ما را اذیت می‌کند. موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما ضربات آخر را از روی شکم سیری می‌زنیم. وقتی یک گل می‌زنیم فکر می‌کنیم بازی تمام شده است. همیشه به بازیکنان می‌گوییم اگر گل می‌زنید، به فکر گل‌های بعدی باشید، نه این که بخواهید نتیجه را حفظ کنید. تفکر من هجومی است و دوست دارم تیمم حمله کند. من هم می‌توانم ۱۱ نفره بازی کنم و پشت سر هم مساوی بگیرم، اما سیستم من طوری است که دوست دارم تیمم هجومی بازی کند. در چند بازی گذشته همیشه توپ و میدان دست تیم ما بوده، اما یا باختیم یا مساوی کردیم. می‌دانم که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید گل بزنیم. ان شاالله برای فصل بعدی تیم را تقویت می‌کنیم و بازیکنان خوبی می‌آوریم. باید از همین حالا به فکر فصل بعدی باشیم. با هر بازیکن یا مربی، مهم‌ترین چیز صنعت نفت است.

دوست داریم خودمان را به بالای جدول نزدیک‌تر کنیم

او در خصوص بازی تیمش برابر ماشین سازی اظهار داشت: قطعا برای نتیجه گرفتن می‌رویم و کاری به شرایط تیم ماشین سازی نداریم. تنها شرایط تیم خودم را بررسی می‌کنم و دوست دارم امتیازات صنعت نفت بیشتر شود. قطعا به تبریز می‌رویم که نتیجه بگیریم. با تفکر به میدان می‌رویم و می‌دانیم که ماشین سازی تیم خوبی است و در زمین خودش بازی می‌کند. ماشین سازی در خطر سقوط است و این بازی برای ما هم حساسیت دارد و دوست داریم خودمان را به بالای جدول نزدیک‌تر کنیم. فصل آینده، کار‌های کلانی باید انجام دهیم که تصمیم گیری درباره آن با هیئت مدیره و مدیرعامل است و امیدوارم راهکاری اتخاذ شود که صنعت نفت قوی‌تر از همیشه در لیگ برتر حضور داشته باشد.  

بیشتر بخوانید:

بازیکن صنعت نفت آبادان در آستانه کسب عنوان برترین پاسور لیگ نوزدهم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!

ایسنا/کرمان سرمربی گل گهر سیرجان می‌گوید از این‌که تیم حریف با پرواز مستقیم به سیرجان می‌رسد متعجب شده است.

به گزارش ایسنا، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری قبل از دیدار برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار کرد: مثل گذشته با یکسری بازیکن مصدوم روبرو هستیم که باید ببینیم تا فردا چه می‌شود. حتماً می‌خواهیم در بازی فردا پیروز شویم اما خب به بازی حذفی هم فکر می‌کنیم. در مورد دو سه بازیکن باید ببینیم در تمرین چه شرایطی را دارند که شروع کنند یا خیر.

وی گفت: برخی چیزها خیلی مهم است. برای من عجیب است که چرا فقط ما فردا بازی می‌کنیم؟ ما بازی حذفی و بازی با مس رفسنجان داشتیم ولی یک روز از همه تیم‌ها کمتر استراحت کردیم. چرا؟ برای اینکه آخر فصل، یک روز خیلی مهم است. فعلا شرایط این‌گونه است. ما سعی می‌کنیم که نسبت‌به این شرایط برنامه‌ریزی کنیم.

اوزونیدیس ادامه داد: برخی مسائل برای من عجیب بوده که شنیدم تیم حریف‌مان مستقیم با پرواز به سیرجان می‌آید. شاید فرودگاه اینجا برای تیم رقیب باز می‌شود نه برای ما.

سرمربی گل گهر در مورد عملکرد بهنام برزای در پست غیرتخصصی خود و زمان بازگشت مسیح زاهدی و آرتا به ترکیب گل گهر گفت: آرتا که هنوز آماده نیست و مسیح باید ببینم در تمرین چگونه است و امیدوارم که آماده باشد. با برزای هم مشکلی نداریم چون در هر پستی بازی کند بهترین خود را ارائه می‌کند. در مورد مسیح باید ببینیم شرایطش در تمرین چگونه است و تصمیم‌گیری کنیم برای اینکه از اول شروع کند و به آمادگی کامل برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • ۱۰ ماده غذایی که به شما در سفر به سوی کاهش وزن کمک می‌کنند
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!