Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال لیون با شکست منچسترسیتی حریف بایرن‌مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین شب از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا در لیسبون تیم‌های منچسترسیتی و لیون به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم لیون بود که موفق به شکست سه بر یک حریف قدرتمند خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای لیون در این مسابقه جذاب مکسول کورنت(۲۴) و موسی دمبله (۷۹ و ۸۷) موفق به گلزنی شدند و تک گل من‌سیتی را هم دیبرونه در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.

عجیب‌ترین صحنه این بازی در دقیقه۸۶ بازی رخ داد؛ جایی که رحیم استرلینگ در فاصله ۴ متری با خط دروازه خالی لیون توپ را به اوت زد تا یک دقیقه بعد تیمش روی یک ضد حمله گل سوم را دریافت کند. واکنش گواردیولا در این صحنه جالب توجه بود.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی شاید باور نمی‌کرد که تیمش در مقابل لیون برای سومین سال متوالی از لیگ قهرمانان کنار رود.

اگرچه لیون با بازی بسته و ضد حملات خطرناک همان بلایی را سر پپ و شاگردانش آورد که پیش از یوونتوس را گرفتار کرده بود. تیم فرانسوی حالا باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بایرن مونیخ برود.

نکته جالب توجه اینکه دو تیم لیون و پاری‌سن‌ژرمن از فرانسه و دو تیم آلمانی بایرن و لایپزیگ تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی لیون لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید